Σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό The Grocer, η Lidl, η οποία ήδη πραγματοποιεί online πωλήσεις μέσω της startup πλατφόρμας για γρήγορη παράδοση παραγγελιών Buymie στην Ιρλανδία, έχει συγκεκριμένα σχέδια για online πώληση και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Αν τα σχετικά σχέδια υλοποιηθούν, θα σηματοδοτήσουν την είσοδο της Lidl στις διαδικτυακές πωλήσεις. Τροφή στους δημοσιογράφους έδωσε η δημοσίευση αγγελίας της Lidl για digital project manager, που , όπως αναφέρει, θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στην ανάπτυξη μιας νέας online πλατφόρμας, με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και την ανάπτυξη των ψηφιακών πωλήσεων.
Ήδη τον περασμένο Ιούνιο η αλυσίδα είχε δηλώσει στο The Grocer, μετά τη δημοσίευση αντίστοιχης αγγελίας για ecommerce project manager, πως εξέταζε σοβαρά την προοπτική online πωλήσεων. Στη νέα αγγελία, που παρουσιάστηκε στο site της Lidl στις αρχές Οκτωβρίου, γίνεται σαφής αναφορά στο ότι το σχετικό project περνά από το στάδιο της εξερεύνησης της δυνατότητας online δραστηριοποίησης στο στάδιο του λανσαρίσματός της.
O νέος digital project manager θα έχει έδρα τα κεντρικά γραφεία της Lidl στο Wimbledon (νότιο Λονδίνο), όπου θα έχει στενή συνεργασία με την επικεφαλής του ecommerce, Louise Weise, η οποία ανέλαβε τη συγκεκριμένη θέση τον Ιούλιο, και τον digital director, Alex Murray. Ο τελευταίος, μιλώντας το 2018 σε συνέδριο, αποκάλυψε πως όντως υπάρχουν πλάνα της αλυσίδας για online παρουσία το 2020.