Η Lidl US ξεκίνησε στα τέλη Οκτωβρίου να προσφέρει online υπηρεσίες αγοράς, σε συνεργασία με την εταιρεία Shipt, στο Greenville της Νέας Υόρκης, σύμφωνα με το περιοδικό Upstate Business Journal.

H Shipt είναι εταιρεία online πωλήσεων, που ξεκίνησε τη λειτουργία της το καλοκαίρι του 2014 στο Μπέρμιγχαμ, στην Αλαμπάμα των Ηνωμένων Πολιτειών, προσφέροντας online αγορές προϊόντων σούπερ μάρκετ με αυθημερόν παράδοση. Σήμερα εξυπηρετεί παραγγελίες, στη βάση της λίστας μελών της, σε 71 πόλεις, σε συνεργασία με λιανέμπορους σε κάθε μία από αυτές για την προμήθεια των προϊόντων. Τα μέλη της πληρώνουν μια ετήσια συνδρομή 99 δολαρίων και παραγγέλνουν τα προϊόντα μέσω μιας εφαρμογής, με δωρεάν παράδοση για παραγγελίες άνω των 35 δολαρίων. Η εταιρεία χρησιμοποιεί ένα δίκτυο «Shipt Shoppers» για την παραλαβή και την παράδοση των αγορών.

Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική κίνηση της Lidl, που πρόσφατα εγκαινίασε το 39ο κατάστημά της στις ΗΠΑ. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων αυτής της πιλοτικής πρωτοβουλίας θα καθορίσει το μέλλον της.

Και άλλοι discounter ξεκίνησαν φέτος να προσφέρουν τη δυνατότητα online αγορών στις ΗΠΑ. Πολλοί από αυτούς συνεργάστηκαν σε αυτό το πλαίσιο με third party επιχειρήσεις, όπως η Shipt, για να επιταχύνουν την παρουσία τους σε αυτό το αναπτυσσόμενο κανάλι αγορών. Στις επιχειρήσεις αυτές περιλαμβάνονται οι Publix, Wegmans και η Aldi, ο βασικός ανταγωνιστής της Lidl, και όλες συνήψαν συμφωνία συνεργασίας με την Instacart, το site όπου οι χρήστες μπορούν να παραγγείλουν προϊόντα και να τα παραλάβουν από το κατάστημα που επιθυμούν, σε περιοχές όπου αναπτύσσεται πιλοτικά το σχετικό πλάνο.

Σημειώνεται πως το κανάλι των εκπτωτικών αλυσίδων και των online πωλήσεων προβλέπεται πως θα είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο κανάλι αγορών στις ΗΠΑ στην επόμενη πενταετία.