Την κάθοδο στην Αθήνα για τα προϊόντα της εταιρείας Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company σηματοδότησε η συμμετοχή της στην ΕΞΠΟΤΡΟΦ 2023.

Η εταιρεία έχει μακρά ιστορία τριών γενεών στην εκτροφή και τη βιομηχανία κρέατος, με ιδιόκτητη φάρμα για βόειο, χοιρινό και πρόβειο κρέας στην Ξάνθη, σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και προσδοκία να περάσει υγιής και ανεπτυγμένη η επιχείρηση στην τέταρτη γενιά.

Η οργάνωση της Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τις μεγάλες βιομηχανίες κρέατος. Μπορεί να υστερεί στον όγκο και να αποφεύγει τις πιστώσεις στο λιανεμπόριο όσο το δυνατόν, όμως κερδίζει με την πλήρη γκάμα προϊόντων κρέατος, υποπροϊόντων κρέατος, rendering, κρεατοσκευασμάτων και αλλαντικών.

Πώς αρχίζει το «άνοιγμα» στην αθηναϊκή αγορά
Το «άνοιγμα» στην αθηναϊκή αγορά γίνεται αρχικά μέσα από την Αγορά Νωπών Κρεάτων του Ρέντη, μέσα από τη συνεργασία με την Τυρεμπορική Μπαταγιάννης, όπως πληροφορήθηκε το FOODReporter, για πωλήσεις που θα αφορούν τόσο λιανική, όσο και οργανωμένη εστίαση. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν συζητήσεις για είσοδο των προϊόντων και σε κρεοπωλεία και σε αλυσίδες κρεοπωλείων, αλλά και καταστήματα delicatessen και μικρής λιανικής, ιδίως για τις σειρές αλλαντικών, σε γεύσεις παραδοσιακές. Στην κάθοδό της στην Αθήνα, η εταιρεία λανσάρει και ένα νέο προϊόν, το πρόβειο λουκάνικο.

Επενδύσεις για την ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας
Η Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company αναλαμβάνει ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής προϊόντων από κρέας, από την εκτροφή, μέχρι την πλήρη επεξεργασία, τυποποίηση και συσκευασία των αλλαντικών και άλλωστε, αποτελεί μέλος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ. Όπως εξήγησε στο FOODReporter ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Απόστολος Παπαδόπουλος, για την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας αξιοποιήθηκαν προγράμματα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων του Αναπτυξιακού Νόμου, αλλά και προγράμματα Leader, για τα οποία κατατέθηκαν και εγκρίθηκαν σχετικά επενδυτικά σχέδια.

Εξωστρέφεια και στρατηγικές εμπορικές κινήσεις στη Θεσσαλονίκη
Για την Απόστολος Παπαδόπουλος Meat Company όλα ξεκίνησαν από ένα παραδοσιακό κρεοπωλείο στην πόλη της Ξάνθης το 1925 και η επιχείρηση έκτοτε έχει σταθερά ανοδική πορεία. Το 1996 ξεκίνησε η τυποποίηση κρέατος και το 2006 εκείνη των αλλαντικών. Η εσωτερική εικόνα των ιδιόκτητων κρεοπωλείων σε Ανατολική Μακεδονία και Θράκη πήρε την πιο σύγχρονη εικόνα της το 2009. Το 2022 ήταν το έτος που η εταιρεία αποφάσισε να παρουσιάσει ένα πιο εξωστρεφές πρόσωπο. Επίκειται λοιπόν, όπως μαθαίνει το FOODReporter, άνοιγμα και στη Θεσσαλονίκη, μέσω συζητήσεων με καταστήματα delicatessen και μεγάλα κρεοπωλεία.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter