Τα τοπικά καταστήματα convenience στη Μ. Βρετανία αναπτύσσονται με πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς από ό,τι τα μεγάλα σούπερ μάρκετ που λειτουργούν στα περίχωρα των μεγάλων πόλεων.

[ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ] Τα στοιχεία προέρχονται από την ομιλία του αναλυτή της Nielsen στο συνέδριο της Ομοσπονδίας των Χονδρεμπορικών Επιχειρήσεων της Μ. Βρετανίας. Ο κ. David Glennon αποκάλυψε πως οι πωλήσεις των καταστημάτων με έκταση κάτω των 300 τμ αυξήθηκαν σε ποσοστό 5,5% (σε δωδεκάμηνη βάση, έως τις 20 Μαρτίου 2010).

Οι πωλήσεις των καταστημάτων άνω των 2.300 τμ αυξήθηκαν το αντίστοιχο διάστημα κατά 4,25%, ενώ τα καταστήματα μεταξύ 250 τμ-1.000 τμ που βρίσκονται σε δρόμους υψηλής κυκλοφορίας είχαν άνοδο πωλήσεων μόλις 2,3%. Οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν στον καιρό της κρίσης, τόνισε ο κ. Glennon, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις των convenience να έχουν ανοδική πορεία σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (2009/2008), οπότε η ετήσια μεταβολή τους ήταν μόλις 0,5%.

Σύμφωνα με τις εισηγήσεις των συνέδρων, η αντίσταση των ανεξάρτητων λιανεμπόρων της χώρας στην κρίση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην υποστήριξη που τους έδωσαν οι συνεργάτες – προμηθευτές τους. Η επένδυση σε καινοτόμα προϊόντα και η υποστήριξή τους με έντονες προωθητικές ενέργειες, ήταν χαρακτηριστικό στοιχείο της υποστήριξης της αγοράς στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι τοπικές επιχειρήσεις.