Η αλυσίδα DIA, διαπιστώνοντας τις μεγάλες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στη δημιουργία δεσμών με τους πελάτες, αποφάσισε να την αξιοποιήσει για αύξηση της παραγωγικότητας και ανακάλυψη νέων δρόμων επικοινωνίας.

Η αλυσίδα βλέπει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην ισπανική αγορά, που αφορούν κυρίως στην μεγέθυνση του καλαθιού αγορών, μέσω του online λιανεμπορίου (τα στοιχεία της αναφέρουν πως το online καλάθι αγορών είναι πέντε φορές μεγαλύτερο του καλαθιού στο φυσικό κατάστημα).

Στο κέντρο αυτής της στρατηγικής της επιλογής βρίσκεται μια νέα ψηφιακή εφαρμογή, που λειτουργεί ως κάρτα πιστότητας. Διαθέτει μια επιλογή ψηφιακών κουπονιών με link στο online κατάστημα. Το μεγαλύτερο τμήμα της εφαρμογής είναι αφιερωμένο στα εκπτωτικά κουπόνια. Το 60% των χρηστών της εφαρμογής είναι ηλικίας μεταξύ 16 και 34 ετών. Αυτό το στοιχείο ενθαρρύνει τη DIA να επενδύσει στις ψηφιακές τεχνολογίες, ώστε να δημιουργήσει δεσμούς με το συγκεκριμένο κοινό και να διασφαλίσει την πιστότητα στο brand και στο μέλλον.

Στο γενικότερο πλαίσιο της στρατηγικής της, η DIA επικεντρώνει το ενδιαφέρον της για επέκταση στη Λατινική Αμερική, ειδικότερα στη Βραζιλία και την Αργεντινή. Σχεδιάζει να έχει πάνω από 1.500 καταστήματα στη Βραζιλία έως το 2010, από 1.050 που διαθέτει σήμερα.