Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η είδηση πως η Carrefour απέκτησε πρόσφατα (αρχές Οκτωβρίου) ποσοστό 49% στην εταιρεία παροχής ψηφιακών οικονομικών υπηρεσιών Ewally, με έδρα τη Βραζιλία.

Λεπτομέρειες της συμφωνίας, όπως το αντίτιμο της συμμετοχής, δεν ανακοινώθηκαν. Αυτό που έγινε γνωστό, όμως, είναι πως προβλέπεται η δυνατότητα του γαλλικού ομίλου να αποκτήσει εντός τριετίας μεγαλύτερο μερίδιο. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Carrefour, «η εξειδίκευση της Ewally, σε συνδυασμό με την προνομιακή σχέση της αλυσίδας με εκατομμύρια καταναλωτές, μέσω της παρουσίας της στη Βραζιλία, αντιπροσωπεύει ένα αποφασιστικό βήμα προς την επιτάχυνση της προσφοράς οικονομικών υπηρεσιών».

Η εν λόγω συμφωνία εντάσσεται στη συνολικότερη στρατηγική απόφαση της αλυσίδας, που αφορά τη δραστηριοποίησή της στον ψηφιακό κόσμο των οικονομικών υπηρεσιών, με στόχο την προσέγγιση πελατών που δεν έχουν πρόσβαση σε τραπεζικά προϊόντα (σύμφωνα με τα στοιχεία της Carrefour, ένας στους τρεις κατοίκους της χώρας δεν έχει τραπεζικό λογαριασμό). Με την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να αξιοποιούν τις βασικές τραπεζικές υπηρεσίες, να κάνουν μεταφορές κεφαλαίων, αλλά και να πραγματοποιούν πληρωμή λογαριασμών.

Σε δηλώσεις της η Paula Cardoso, CEO, e-Business Brazil, Carrefour, τόνισε πως η στρατηγική συνεργασία με την Ewally «δίνει τη δυνατότητα στον όμιλο να αναπτύξει μια σειρά από οικονομικές υπηρεσίες και λύσεις, που θα διευκολύνουν το αγοραστικό ταξίδι των B2B και B2C πελατών, σε όλο το οικοσύστημα της αλυσίδας». Με την ανάπτυξη πρωτοποριακών τεχνολογιών, υποστήριξε, θα διευκολυνθεί η πρόσβαση σε οικονομικές υπηρεσίες υπαρχόντων και μελλοντικών πελατών και θα παρουσιαστούν καινοτομίες στον τομέα των μεθόδων πληρωμής, στα διαφορετικά format των καταστημάτων της Carrefour.