Η Aldi Süd λάνσαρε πρόσφατα ένα pop up bistro στο Μόναχο, στον υπαίθριο χώρο ενός ιστορικού κτιρίου της πόλης, το Old Academy. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο πεδίο δραστηριοποίησης του discounter.

Νωρίτερα φέτος είχε λειτουργήσει ένα pop up εστιατόριο στην Κολωνία, για τρεις μήνες, όπου σερβίρονταν στο κοινό ζεστά και κρύα πιάτα. Όλες οι συνταγές είχαν ως πρώτη ύλη προϊόντα της Aldi και ήταν διαθέσιμες στο κοινό, να τις πάρει σπίτι του και να τις δοκιμάσει. Στο pop up bistro του Μονάχου προσφέρονται γεύματα που στοιχίζουν 4 ευρώ ή μενού με 3 πιάτα στην τιμή των 7,99 ευρώ. Καφές και αναψυκτικά κοστίζουν 1 ευρώ, ενώ σερβίρεται και αλκοόλ, με το κόστος για ένα ποτήρι κρασί στα 3 ευρώ. Αντίστοιχα στην Κολωνία, το ρεστοράν λειτουργεί σε κοντέινερ πλοίων και έχει ξύλινη διακόσμηση. Η οροφή των κοντέινερ έχει χρησιμοποιηθεί ως δάπεδο για τον εξωτερικό χώρο του ρεστοράν. Μέχρι στιγμής το συγκεκριμένο εγχείρημα δείχνει να είναι αρκετά δημοφιλές. Το μενού αλλάζει κάθε εβδομάδα, δίνοντας στους πελάτες την ευκαιρία να δοκιμάσουν διαφορετικά προϊόντα της Aldi.

Η νέα δραστηριότητα της Aldi, που αφορά σε παροχή υπηρεσιών με εκλεπτυσμένο τρόπο και προσεγμένη ποιότητα, θεωρείται από τους αναλυτές του κλάδου πως θα συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας του hard discounter που έχουν οι καταναλωτές για την επιχείρηση, ενισχύοντας τα χαρακτηριστικά της ποιότητας και της ποικιλίας.