Η AEON Hong Kong παρουσίασε το πρώτο εξειδικευμένο κατάστημα lifestyle στο LOHAS Park. Το LOHAS Park είναι ένα παραθαλάσσιο οικιστικό σύμπλεγμα, του οποίου ο σχεδιασμός ξεκίνησε το 2002, ενώ μετά την εμφάνιση της επιδημίας SARS απέκτησε έναν σαφή προσανατολισμό στην προαγωγή της υγείας των κατοίκων -το LOHAS είναι ακρωνύμιο λέξεων που μεταφράζονται ως
«υγιεινός και αειφόρος τρόπος ζωής». Σε αυτό το περιβάλλον επέλεξε να λειτουργήσει το νέο concept καταστήματος η ΑΕΟΝ, με το όνομα Mono Mono. Το κατάστημα στηρίζεται στην ιδέα της προώθησης ενός «πράσινου» και χαρούμενου τρόπου ζωής. Σε χώρο περίπου 1.110τμ διατίθενται προς πώληση προϊόντα που καλύπτουν την ανάγκη για υγιεινή διαβίωση, ενώ παράλληλα έχουν οικολογικές προδιαγραφές.

Στο Mono Mono οι πελάτες μπορούν να βρουν και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ικανοποιώντας και την επιθυμία τους για αγορά ιαπωνικών προϊόντων, στις κατηγορίες των τροφίμων, αλλά και άλλων ειδών, όπως προϊόντα οικιακού εξοπλισμού και έπιπλα, ενώ τα σύνορα με την Ιαπωνία παραμένουν κλειστά, λόγω της πανδημίας. Όπως σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος των καταστημάτων AEON, η πανδημία, με τη μείωση των δυνατοτήτων μετακίνησης των πολιτών και την αύξηση της εργασίας από το σπίτι, ενίσχυσε τις απαιτήσεις για υγιεινή διατροφή και για εύκολες λύσεις φαγητού στο σπίτι. Το νέο concept καταστήματος απαντά σε αυτή την ανάγκη, με μια ευρεία γκάμα υγιεινών και οικολογικών προτάσεων για ευκολία στο μαγείρεμα, αλλά και παιχνιδιών που εξασκούν το μυαλό και προσφέρουν στιγμές χαλάρωσης και ψυχαγωγίας, που τόσο έχουν όλοι ανάγκη.