Μιλώντας στη Γενική Συνέλευση ο πρόεδρος του ΕΣΒΕΠ, κ. Νίκος Καραγεωργίου, επεσήμανε ότι στον σύνδεσμο συμμετέχουν 41 εταιρείες, που πραγματοποιούν 4,2 δισ. ευρώ τζίρο και καλύπτουν σε διαφημιστική δαπάνη με 300 εκατ. ευρώ το 44% του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου. Αναφερόμενος στις δραστηριότητες του Συνδέσμου, ο κ. Καραγεωργίου τόνισε ότι κύριος σκοπός του είναι η προώθηση στην Ελλάδα της σημασίας και της αξίας των επωνύμων προϊόντων, τα οποία, παρά τα όσα λέγονται, προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα στους καταναλωτές.

Ο καταναλωτής, είπε ο κ. Καραγεωργίου, είναι σήμερα πιο απαιτητικός και περισσότερο ευαίσθητος σε καταναλωτικά θέματα, γι’ αυτό και κάθε μέρα με τις επιλογές του ψηφίζει ποια προϊόντα θέλει να αγοράσει. Υπό αυτή την έννοια αναπτύσσεται μια νέα καταναλωτική δυναμική, η οποία απαιτεί μεγάλη υπευθυνότητα από την πλευρά των παραγωγών επωνύμων προϊόντων.

Ας σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις παραγωγής επωνύμων προϊόντων στην Ελλάδα έχουν δημιουργήσει 1,2 εκατ. θέσεις εργασίας, συμβάλλουν ουσιαστικά σε επενδύσεις στην έρευνα και την ανάπτυξη και καλύπτουν περί το 40% του ελληνικού Ακαθάριστου Εγχωρίου Προϊόντος. Στη Γενική Συνέλευση του ΕΣΒΕΠ ο νομικός κ. Βασίλης Αντωνίου ανέπτυξε το θέμα της περί ανταγωνισμού νομοθεσίας στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή ΄Ενωση. Από την πλευρά του ο κ. Μάκης Θεοδώρου, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Information Resources, αναφέρθηκε στην παρουσία και λειτουργία στην ελληνική αγορά των εκπτωτικών καταστημάτων.