Ξεπέρασε το 1 εκατ. δολάρια ο τζίρος της αμερικανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Grocery Outlet Holding Corp. στο πρώτο τρίμηνο 2024, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, όπου είναι εισηγμένη (δείκτης NASDAQ).
Οι πωλήσεις τριμήνου ξεπέρασαν τα 967,2 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση 7,4%, συγκριτικά με πέρσι. Μεταξύ Ιανουαρίου και Μαρτίου 2024, η Grocery Outlet Holding Corp. άνοιξε έξι νέα σούπερ μάρκετ και πλέον, κατέχει 474 καταστήματα συνολικά, σε εννέα διαφορετικές Πολιτείες.
Ο μέσος όρος αύξησης πωλήσεων ανά κατάστημα διαμορφώθηκε στο 3,9%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, παρά τη σημαντική μεσοσταθμική μείωση συνολικού περιθωρίου κέρδους στο 29,3%, που προκάλεσαν οι δυσλειτουργίες τεχνολογικών συστημάτων που επιβεβαιωμένα αντιμετώπισε από τον Αύγουστο του 2023 έως και τα τέλη Ιανουαρίου 2024. Το μειωμένο περιθώριο και τα αυξημένα διαχειριστικά τέλη κατά 13,3% εξηγούν τις ζημιές ύψους €932.000 του πρώτου τριμήνου. Τα κέρδη EBITDA μειώθηκαν κατά 37,5%, στα 36,6 εκατ. ευρώ, διαμορφούμενα σε ποσοστό 3,8% επί των πωλήσεων.
«Είμαστε απογοητευμένοι που τεχνικοί λόγοι ανέτρεψαν την κερδοφόρα πορεία μας. Προσδοκούμε επιστροφή στην κερδοφορία στο σύνολο του 2024», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αρ Τζέι Σίντι.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter