Η «ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ ΑΒΕΕ» προχωρά στην εφαρμογή ενός σχεδίου ανάπτυξης που στηρίζεται κυρίως στη δημιουργία σημείων πώλησης σε χώρους όπως τα σούπερ μάρκετ και οι υπεραγορές.
Η "ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ ΑΒΕΕ" προχωρά στην εφαρμογή ενός σχεδίου ανάπτυξης που στηρίζεται κυρίως στη δημιουργία σημείων πώλησης σε χώρους όπως τα σούπερ μάρκετ και οι υπεραγορές.
Από το Δεκέμβριο του 1999 μέχρι σήμερα, πέντε καταστήματα της αλυσίδας έτοιμου φαγητού “ΓΡΗΓΟΡΗΣ-ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ ΑΒΕΕ” λειτουργούν ως ανεξάρτητα σημεία πώλησης μέσα σε καταστήματα σούπερ μάρκετ, ενώ ετοιμάζονται ακόμα δύο. Συγκεκριμένα, ο όμιλος ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ φιλοξενεί ήδη τρία τέτοια σημεία πώλησης στα καταστήματά του στη Νέα Κηφισιά, στο Ίλιον και στην οδό Σούτσου, ενώ ένα ακόμα ετοιμάζεται στο κατάστημά του στα Σπάτα. Το κατάστημα της ΤΡΟΦΟ στην εθνική οδό στεγάζει ένα τέτοιο σημείο πώλησης, το ίδιο και ένα κατάστημα της CARREFOUR στη Θεσσαλονίκη, ενώ το υπό κατασκευή υπερμάρκετ επί της Πέτρου Ράλλη της ίδιας αλυσίδας θα φιλοξενήσει ακόμα ένα. Σημειώνεται ότι η παρουσία της “ΓΡΗΓΟΡΗΣ” στην CARREFOUR προωθείται από κοινού με την εταιρία ΔΩΔΩΝΗ.
Διαφορετικό μοντέλο συνεργασίας με την κάθε αλυσίδα
Όπως μας είπε ο κ. Φιλάρετος Ψημμένος, εμπορικός διευθυντής της ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ, το μοντέλο συνεργασίας μεταξύ της εταιρείας και των αλυσίδων σούπερ μάρκετ είναι διαφορετικό ανάλογα με τις κατά περίπτωση επιλογές και τα ενδιαφέροντα των δύο πλευρών. Έτσι, τα τέσσερα σημεία πωλήσεων ΓΡΗΓΟΡΗΣ που λειτουργούν στο πλαίσιο του ομίλου ΒΕΡΟΠΟΥΛΟΣ είναι ιδιοκτησίας του ομίλου, δηλαδή δουλεύουν με το σύστημα franchise (η ΓΡΗΓΟΡΗΣ εγκρίνει τους χώρους λειτουργίας, εκπαιδεύει το προσωπικό κλπ). Στην περίπτωση, όμως, της ΤΡΟΦΟ η αλυσίδα απλώς παραχώρησε ένα μέρος του εμπορικού της χώρου για τη στέγαση και λειτουργία του σημείου πώλησης ΓΡΗΓΟΡΗΣ, ενώ η CARREFOUR τους ενοικιάζει το χώρο της.
Κέντρο "πολυεστίασης" στο νέο CARREFOUR
Ειδικότερα, στο υπό κατασκευή νέο κατάστημα της τελευταίας επί της Πέτρου Ράλλη η ΓΡΗΓΟΡΗΣ ανέλαβε τη δημιουργία ενός πρότυπου χώρου “πολυεστίασης”. Μέσω της εταιρείας FOODCOURT AE, θα διαχειρίζεται όλα τα σημεία μαζικής εστίασης που θα λειτουργήσουν στην εμπορική στοά CARREFOUR. Συνολικά οι χώροι που θα διαχειρίζεται η FOODCOURT υπερβαίνουν τα 700τ.μ. και αναπτύσσονται σε δύο επίπεδα. Στο ισόγειο θα λειτουργεί ένα κατάστημα ΓΡΗΓΟΡΗΣ, σε συνεργασία με τα παγωτά ΔΩΔΩΝΗ, και στον όροφο ένα μίνι GOODY’S, ένα μοντέρνο cafe κι ένας παιδότοπος BALLOONS. “Στόχος της εταιρείας είναι στον ίδιο χώρο να συνυπάρξουν πολλά διαφορετικά concepts σε κοινό χώρο, ώστε να δίνονται πολλές δυνατότητες επιλογής στους καταναλωτές”, μας πληροφορεί ο κ. Ψημμένος.
“Έχουμε ένα αρκετά μεγάλο σχέδιο ανάπτυξης που αφορά τις κλειστές αγορές, όπως τα σούπερ μάρκετ, τις υπεραγορές, τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τους μαζικούς χώρους εργασίας μεγάλων εταιρειών και τους σταθμούς μεταφορών”, τονίζει ο συνομιλητής μας. Σημειώνεται ότι ήδη λειτουργεί ένα κατάστημα της “ΓΡΗΓΟΡΗΣ” με μεγάλη επιτυχία στην Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου, ενώ ένα άλλο -τύπου κυλικείου- είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί πιλοτικά σε χώρο εργασίας του ομίλου ΒΑΣΙΛΑΚΗ. Εξάλλου, από το Μάρτιο του 2001 θα λειτουργήσουν δύο νέα καταστήματα της αλυσίδας στο κέντρο του νέου αεροδρομίου των Σπάτων.
Πόλος έλξης για λογαριασμό των σούπερ μάρκετ
Σε ότι αφορά στη συνεργασία της “ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΙΚΡΟΓΕΥΜΑΤΑ” ειδικότερα με τις αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, ο κ. Ψημμένος σχολίασε: “Είμαστε ανοικτοί σε τέτοιου είδους συνεργασίες, για τις οποίες εκδηλώνεται μεγάλο οικονομικό ενδιαφέρον κι από τις δύο πλευρές. Η λειτουργία των καταστημάτων μας στο πλαίσιο τέτοιων αγορών είναι συμπληρωματική, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί πόλο έλξης των καταναλωτών και για λογαριασμό των επωνυμιών που μας στεγάζουν. Απ’ αυτή την άποψη είναι σκόπιμο, τουλάχιστον στα μεσαίου και μικρότερου μεγέθους σούπερ μάρκετ, η θέση εγκατάστασης των σημείων πώλησης “ΓΡΗΓΟΡΗΣ” να βρίσκεται στις εισόδους των καταστημάτων, παρέχοντας διπλή δυνατότητα πρόσβασης: από το εσωτερικό και το εξωτερικό των σούπερ μάρκετ. Αυτή είναι η περισσότερο επιτυχημένη λύση”.