Στην περαιτέρω επέκτασή της στις Ηνωμένες Πολιτείες επενδύει η Green Cola, επιδιώκοντας να αυξήσει τη διείσδυσή της στην αμερικανική αγορά, στην οποία έχει παρουσία ήδη από το 2020.
«Τώρα που τα πράγματα επιστρέφουν σε μία κάποια κανονικότητα, πρέπει να αρχίσουμε να μπαίνουμε σε κάποιους retailers σε εθνικό επίπεδο», τόνισε ο Μάνος Ελευθερίου, managing director της Green Cola North America, μιλώντας στο FoodNavigator-USA.

Όπως εξήγησε, στόχος της ελληνικής εταιρείας είναι αφενός να πείσει όσο το δυνατόν περισσότερους καταναλωτές να δοκιμάσουν τα προϊόντα της, αφετέρου να επαναφέρει στην αγορά εκείνους τους καταναλωτές που εδώ και πάνω από δέκα χρόνια δεν έχουν βάλει στο στόμα τους αναψυκτικό με λίγες θερμίδες.

Ευκαιρίες στην αμερικανική αγορά
Κατά τον κ. Ελευθερίου, η αμερικανική αγορά παρουσιάζει σημαντικές ευκαιρίες για την Green Cola. «Τα όρια μεταξύ του τι είναι χυμός, τι είναι seltzer ή ανθρακούχο αναψυκτικό στις ΗΠΑ είναι πλέον τόσο θολά, που υπάρχει μεγάλο περιθώριο για να παίξουμε σε διαφορετικές κατηγορίες και να καλύψουμε διαφορετικές ανάγκες», δήλωσε, στο περιθώριο της έκθεσης Natural Products Expo West Show στην Καλιφόρνια, και συνέχισε: «Η ευκαιρία πιστεύω πως είναι ότι ο Αμερικανός καταναλωτής θυσιάζει τη γεύση χάριν της υγείας και της ευεξίας. Το seltzer είναι καλό, αλλά είναι βαρετό και δεν έχει αρκετή γεύση. Η ιδέα είναι να επαναφέρουμε εκείνες τις υπέροχες μνήμες που έχεις από ένα πραγματικό ανθρακούχο αναψυκτικό, αλλά χωρίς καθόλου ενοχές».

Ποντάρει και σε πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα
Πέρα από το ομώνυμο αναψυκτικό τύπου cola, η Green Cola επιδιώκει να επεκτείνει τη διανομή και των υπολοίπων αναψυκτικών της στις ΗΠΑ, δηλαδή της Green Πορτοκαλάδας, της Green Λεμονάδας και της Green Βυσσινάδας, που σύμφωνα με τον Μάνο Ελευθερίου μπορούν να εξελιχθούν σε top performers στην κατηγορία των αναψυκτικών χωρίς θερμίδες, χάρη στην πλούσια γεύση τους.

Ο κ. Ελευθερίου αναφέρθηκε ακόμα στον ανταγωνισμό που αντιμετωπίζει η Green Cola στην αγορά των ΗΠΑ από τη Zevia, εταιρεία που επίσης παράγει αναψυκτικά με στέβια, σχολιάζοντας πως η Green Cola προσομοιάζει περισσότερο στην εμπειρία ενός «κανονικού» αναψυκτικού cola, λόγω γεύσης, αλλά και χρώματος.

Παρουσία σε 17 πολιτείες των ΗΠΑ
Σημειώνεται ότι σήμερα η Green Cola διατίθεται σε πάνω από 1.300 καταστήματα σε 17 πολιτείες των ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων καταστήματα των αλυσίδων Whole Foods Northeast, Market Basket και United Supermarkets. Διατίθεται επίσης σε εθνικό επίπεδο μέσω της Amazon και της ιστοσελίδας της Walmart.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter