Πιστή στη δέσμευσή της για ένα βιώσιμο μέλλον, η Green μειώνει ουσιαστικά τη χρήση του πλαστικού, καταργώντας τις πλαστικές μεμβράνες από όλες τις πολυσυσκευασίες αλουμινίου του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της.

Οι μεμβράνες αντικαθίστανται με καινοτόμο συσκευασία από 100% χάρτινο ανακυκλώσιμο υλικό. Ταυτόχρονα, η εταιρεία παρουσιάζει το νέο μη αποσπώμενο καπάκι σε όλες τις PET συσκευασίες, για δυνατότητα ανακύκλωσης κατά 100%, αφού προέρχεται από 100% ανακυκλώσιμο υλικό.

Με το νέο σχεδιασμό, εγκαινιάζεται η ακόμα πιο «πράσινη» εποχή στον κόσμο γεύσης της Green, αποδεικνύοντας στην πράξη ότι η εταιρεία δεν είναι απλώς μια μάρκα αναψυκτικού, αλλά γίνεται τρόπος ζωής: «Η στάση και η υπόσχεση ότι δεν θα συμβιβαστείτε ποτέ με λιγότερα».

Το διευρυμένο χαρτοφυλάκιο της Green περιλαμβάνει 13 προϊόντα: Green Cola, Green αναψυκτικά (πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα), Green mocktails (pink grapefruit, mojito, μαστίχα, ρόδι) και Green mixers (σόδα, τόνικ).

«Είμαστε εταιρεία που εδώ και χρόνια θέτει υψηλά στις προτεραιότητες την προστασία του περιβάλλοντος και κάθε φορά αναζητούμε το επόμενο βήμα για να προσφέρουμε στον καταναλωτή την πιο δυνατή γευστική εμπειρία, πάντα με σεβασμό προς το περιβάλλον», δήλωσε η Group Marketing Director Στεφανία Τσάπαλα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter