Συμμετοχή-ρεκόρ ήταν η φετινή στην Anuga για την Great Exhibitions, καθώς η επιφάνεια των περιπτέρων της στους χώρους της Koelnmesse ξεπέρασε τα 1.200 τετραγωνικά μέτρα και ήταν αυξημένη κατά 50-60% σε σχέση με το 2021, μια χρονιά όπου η Great Exhibitions επίσης είχε σημαντική παρουσία στην έκθεση, παρότι ήταν μια δύσκολη χρονιά εξαιτίας των περιορισμών λόγω του κορονοϊού.
Μιλώντας στο FOODReporter, ο managing director της Great Exhibitions, Άλκης Καλαμπόκης, στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι φέτος υπήρχαν στα περίπτερα της Great Exhibitions συμμετοχές με πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων, τόσο παραδοσιακά, όπως λάδι, ελιές ή φέτα, όσο και πολλά διαφοροποιημένα προϊόντα, κάτι που κατά τον ίδιο θα πρέπει να ενισχυθεί στο μέλλον. «Αν θέλουμε να έχουμε περαιτέρω αύξηση των εξαγωγών πρέπει να ξεφύγουμε από τα παραδοσιακά προϊόντα, να μπούμε σε άλλες κατηγορίες, και βλέπουμε τώρα μικρές εταιρείες από την περιφέρεια της Ελλάδας, και όχι μόνο από το κέντρο, να φτιάχνουν προϊόντα που κάποτε δεν θα τολμούσαμε να πούμε ότι φτιάχνονται στην Κρήτη ή στις Σέρρες, κι όμως ένα τέτοιο προϊόν γίνεται, μπαίνουν καινούργια προϊόντα, ενισχύουν το εξαγωγικό οπλοστάσιο και είναι το φαινόμενο που πρέπει να απαλείψουμε αυτό της προϊοντοπενίας. Όσο αυτό ενδυναμώνεται, τόσο καλύτερο είναι και το μέγεθος των ελληνικών εξαγωγών», υπογράμμισε.
Οι ενέργειες της Great Exhibition για την εξυπηρέτηση των εκθετών
Όπως σημείωσε ο κ. Καλαμπόκης, οι ενέργειες της Great Exhibitions για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της είναι πολλαπλές: «Πρώτον, να έχουμε καλούς χώρους που έχουν πρόσβαση από πολλά σημεία, άρα η προσβασιμότητα να είναι σημαντική. Δεύτερον, να κάνουμε μια άρτια, καλαίσθητη κατασκευή υψηλού επιπέδου, η οποία έχει τη σήμανση Truly In Greece, παρουσιάζοντας το αληθινό πρόσωπο της Ελλάδας, τον παραγωγικό κορμό, τη δύναμη των ποιοτικών προϊόντων. Και τρίτον, να κάνουμε ενισχυτικές ενέργειες προκειμένου να βοηθήσουμε στην άνοδο της επισκεψιμότητας.
Π.χ. στην είσοδο του Hall 11.2 βάλαμε μια μεγάλη φωτεινή επιγραφή που εναλλάσσεται και διαφημίζει όλα τα σημεία όπου βρίσκεται η συμμετοχή της Great Exhibitions.
Παράλληλα, στη μεγάλη βάση δεδομένων που έχουμε, που ξεπερνά τους 50.000 αγοραστές, έχουμε αποστείλει όλο τον ηλεκτρονικό μας κατάλογο, όπου μπορούν να βρουν τα πλήρη στοιχεία των πελατών και τα προϊόντα τους, ακόμα κι αν δεν έρθουν εδώ, όμως θα έχουν τη δυνατότητα να κατεβάσουν τον κατάλογο και να έχουν όλο το χρόνο μαζί τους τη συμμετοχή. Επιπλέον, όλα τα στελέχη της Great Exhibitions φροντίζουν να μη λείψει τίποτα από τους εκθέτες μας πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την έκθεση, ώστε να έρθουν εδώ και να βρουν τα πάντα χωρίς προβλήματα και να έχουν στο μυαλό τους μόνο τη συμμετοχή τους. Η επικοινωνία επίσης που κάνουμε στα social media, σε LinkedIn ή Instagram, με πληρωμένες ή όχι καταχωρίσεις, λειτουργεί ενισχυτικά. Διαφημίζουμε όλους τους πελάτες μας με πολλαπλές αναρτήσεις και πριν την έκθεση, και στη διάρκεια, αλλά και μετά, ώστε να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα».
Κερδίζει την εμπιστοσύνη εκθετών και διοργανωτών
Υπογράμμισε ακόμα ότι τα περίπτερα της Great Exhibitions είναι μίνιμαλ, μοντέρνα, υψηλής αισθητικής και αναδεικνύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ποιοτικά προϊόντα των Ελλήνων συμμετεχόντων, ενώ η εταιρεία διαθέτει πολύ καλούς πελάτες «που δεν είναι για μας πλέον πελάτες, είναι συνεργάτες και φροντίζουμε το καλύτερο δυνατόν για αυτούς, και αυτός είναι και ο λόγος που και το πελατολόγιό μας αυξάνεται καθημερινά, αλλά και οι διοργανωτές συνεχώς μας δείχνουν περισσότερη εμπιστοσύνη, δίνοντάς μας τους καλύτερους χώρους, αλλά και μεγαλώνοντας το εκθεσιακό μας portfolio, που σαν εταιρεία είμαστε η μεγαλύτερη εταιρεία διοργάνωσης εκθέσεων με το πλουσιότερο portfolio σε όλες τις ηπείρους, δίνοντας τη δυνατότητα στον εκθέτη και τον εξαγωγέα να βρει πρόσβαση σε όλες τις αγορές του κόσμου».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter