Μειωμένες κατά 4,5 εκατομμύρια ευρώ ήταν το 2023 οι πωλήσεις της Granarolo Ελλάς, μία πτώση που δεν προήλθε από μείωση του όγκου πωλήσεων, αλλά κυρίως από τη μείωση της μέσης τιμής πώλησης. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της ελληνικής θυγατρικής του ιταλικού ομίλου, οι πωλήσεις του 2023 διαμορφώθηκαν στα 42 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 46,5 εκατ. ευρώ το 2022.

Η μείωση αυτή, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, αποδίδεται κατά 4,4 εκατ. ευρώ στη χαμηλότερη μέση τιμή πώλησης, και κατά 100.000 ευρώ περίπου στην ελάχιστη μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 0,3%. Σημειωτέον ότι το σύνολο της πτώσης προήλθε από τις πωλήσεις της Granarolo Ελλάς στο εσωτερικό της χώρας μας, που μειώθηκαν από τα 45,50 εκατ. ευρώ στα 40,77 εκατ. ευρώ, ενώ αντίθετα οι πωλήσεις της εταιρείας στο εξωτερικό αυξήθηκαν από τα 990.248 ευρώ στα 1,19 εκατ. ευρώ.

Ο μειωμένος τζίρος επηρέασε και τα μεικτά κέρδη της εταιρείας, που υποχώρησαν από τα 2,67 εκατ. ευρώ στα 2,30 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 1,17 εκατ. ευρώ, έναντι 1,28 εκατ. το 2022, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους έκλεισαν στα 911.949 ευρώ, έναντι 996.462 ευρώ το 2022.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter