“Πέρα όμως από τον εξελιγμένο αυτοματισμό του”, τονίζουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ του προϊόντος, “το προϊόν αυτό παρουσιάζει ένα ακόμη πλεονέκτημα: είναι και οικονομικό, αφού ψεκάζει άρωμα φρεσκάδας Glade κάθε 30 λεπτά, μόνο όταν κάποιος βρίσκεται στον χώρο. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να απενεργοποιηθεί κάθε φορά που ο χρήστης φεύγει. Το Glade Sense & Spray, χάρη στον αισθητήρα κίνησης, καταλαβαίνει την απουσία του χρήστη, κι έτσι δεν σπαταλά άρωμα ψεκάζοντας, όταν κανείς δεν βρίσκεται στον χώρο”. 

Η γκάμα του Glade Sense & Spray περιλαμβάνει 2 σετ στα αρώματα Clean Linen και Lily of the Valley και 3 ανταλλακτικά στα αρώματα Clean Linen, Lily of the Valley και Magnolia & Vanilla.

Κοινό-στόχος

Το νέο Glade Sense & Spray απευθύνεται στον σύγχρονο καταναλωτή που δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ατμόσφαιρα του σπιτιού του. “Ο σύγχρονος καταναλωτής”, μας είπαν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ, “έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής, που τον θέλουν να τρέχει να προλάβει όλες του τις υποχρεώσεις. Μια από αυτές είναι και η φροντίδα του προσωπικού του χώρου. Αναζητά συσκευές και μέσα που θα του εξοικονομήσουν χρόνο και ενέργεια. Το Glade Sense & Spray απαντά στις ανάγκες αυτές με τον ιδανικότερο τρόπο, αφού ενεργοποιείται μόνον όταν ο καταναλωτής βρίσκεται στον χώρο. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομεί άρωμα, αφού δεν ψεκάζει άσκοπα, και επίσης εξοικονομεί χρόνο και ενέργεια στον καταναλωτή, που δεν χρειάζεται να φροντίζει να το ενεργοποιεί και να το απενεργοποιεί κάθε φορά που φεύγει και επιστρέφει”.

Βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Glade Sense & Spray, το όποιο το διαφοροποιεί σημαντικά από τον ανταγωνισμό, είναι ο ενσωματωμένος αισθητήρας κίνησης. “Σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, το Glade Sense & Spray λειτουργεί από μόνο του απλώς με την τοποθέτησή του στο κατάλληλο σημείο του χώρου”, τονίζουν οι υπεύθυνοι της εταιρείας. “Ο αισθητήρας κίνησης βρίσκεται εσωτερικά στο μπροστινό μέρος της συσκευής, κι έτσι η μόνη φροντίδα που χρειάζεται είναι να τοποθετηθεί σε σημείο που μπορεί να «βλέπει» την κίνηση. Επίσης, η ειδική εσοχή στο πίσω μέρος της συσκευής επιτρέπει την τοποθέτηση του και στον τοίχο”.  

Το προϊόν έχει αρχίσει ήδη να διανέμεται στα καταστήματα σούπερ μάρκετ και μέσω του καναλιού των ειδικών συνεργατών διανέμεται και στα μικρότερα σημείο πώλησης του λιανεμπορίου. Το λανσάρισμα του Glade Sense & Spray ήδη υποστηρίζεται με έντονη τηλεοπτική διαφήμιση για την ενημέρωση και εκπαίδευση του καταναλωτικού κοινού. Επιπλέον, στην αγορά είναι τοποθετημένο, εκτός από τα ράφια, σε stands που κατασκευάστηκαν ειδικά για το προϊόν αυτό, αλλά και σε δευτερεύουσες προβολές.

Η υποστήριξη μέσα στο κατάστημα συνεχίζεται με δείκτες ραφιού, διανομή κουπονιού μέσω προωθητριών και ταυτόχρονη εκπαίδευση του καταναλωτή πάνω στο μοναδικό χαρακτηριστικό του προϊόντος (αισθητήρα κίνησης) και τον τρόπο λειτουργίας του. Τελευταίο και πολύ σημαντικό είναι πως το προϊόν στο ράφι, σε όλη την αγορά, φτάνει με προσφορά-δώρο στο σετ το ανταλλακτικό, που σε συνδυασμό με το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα κάνει τη αγορά του ακόμη πιο ελκυστική στον καταναλωτή.