Μια νέα καμπάνια προβολής του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Γιώτης ΑΕ βρίσκεται στον τηλεοπτικό «αέρα». Το τηλεοπτικό σποτ που δημιούργησε η Solid Havas, «τρέχει» σε τηλεόραση, social media και YouTube, πλαισιωμένο με digital καμπάνια. Η παραγωγή του είναι της Feel me. Το βασικό μήνυμα του σποτ είναι ότι, όπως όταν μία γυναίκα γίνεται μητέρα, δίνει στο παιδί της για πάντα την υπόσχεση ότι θα το στηρίζει, έτσι η Γιώτης υπόσχεται στις γυναίκες που γίνονται μητέρες ότι θα τις στηρίζει, μέσω του προγράμματός της ΕΚΕ «Μια ελπίδα γεννιέται!». Μέσα από το εν λόγω πρόγραμμα η Γιώτης, σε συνεργασία με τη Hopegenesis, έχει στηρίξει την τελευταία πενταετία εγκυμονούσες ενενήντα απομακρυσμένων ηπειρωτικών χωριών της Ελλάδας, καλύπτοντας όλα τα έξοδα της εγκυμοσύνης, του τοκετού και της διατροφής των μωρών τους για τα δύο πρώτα χρόνια της ζωής τους.