Μία νέα καμπάνια λάνσαρε η Gillette στην Ελλάδα, μέσω του καναλιού της στο YouTube (youtube.com/Gillette), με πρωταγωνιστή τον Γ. Ζουγανέλη.

 Η Gillete συνεργάστηκε με τις εταιρείες McCann/MRM και Wunderman για τη δημιουργία του πρώτου Mimicry καναλιού στη χώρα. O Γ. Ζουγανέλης, ως Jean Zougan, ερωτικός ψυχολόγος , δίνει χρήσιμα tips στους άντρες ώστε να γίνουν «master του φλερτ». Μεταξύ άλλων, τους προτείνει να ξεκινήσουν με μικρές αλλαγές, όπως η περιποιημένη εμφάνιση, ενώ τους συμβουλεύει για την προσέγγιση των γυναικών, με συμμάχους την Gillette και το Fusion Proglide.