Πριν από έναν ακριβώς χρόνο η Coca – Cola HBC προχωρούσε στην εξαγορά του 30% της ιστορικής εταιρείας ιταλικού καφέ Caffè Vergnano, αποκτώντας την αποκλειστική διανομή των προϊόντων της Caffè Vergnano στις 28 χώρες που έχει παρουσία, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, στρέφοντας με αυτόν τον τρόπο το βλέμμα σε περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη και των δύο brand.

Σε διαδικτυακή συνέντευξη η οποία πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στον Πρόδρομο Νικολαΐδη, Group Coffee Director της Coca – Cola HBC, και την CEO της Caffè Vergnano, Carolina Vergnano, διαφάνηκε έντονα η διάθεση για εξωστρέφεια και ανάγκη για επέκταση αγοράς και των δύο γνωστών εταιρειών.

Οι κινητήριες δυνάμεις που ώθησαν την Coca – Cola στη συνεργασία με το Caffè Vergnano και το μυστικό επιτυχίας του
«Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να στραφούμε προς τον καφέ. Αρχικά, η κατηγορία του καφέ είναι σημαντικός πόλος έλξης εσόδων, ακόμη μεγαλύτερος και από την κατηγορία των ανθρακούχων ποτών» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόδρομος Νικολαΐδης. Πρόκειται για μια κίνηση – ματ η οποία προσφέρει ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη, καθώς η επένδυση στον καφέ ανοίγει νέους ορίζοντες για επέκταση της Coca – Cola HBC στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία δεν περιορίζεται κυρίως εντός σπιτιού, αλλά δίνει τη δυνατότητα ευκολότερη διάθεση προϊόντων ακόμη και μέσα από τις καφετέριες, τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια. «Η Caffè Vergnano είναι μία οικογένεια αποτελούμενη από ανθρώπους οι οποίοι μιλούν την ίδια γλώσσα του καφέ με εμάς, την οποία γνωρίζουν καλά εδώ και 140 χρόνια» υπογράμμισε στη συνέντευξη ο Πρόδρομος Νικολαΐδης.

«Το μυστικό πίσω από αυτήν την επιτυχία η οποία έχει κληροδοτηθεί από γενιά σε γενιά από το 1882, είναι η καλή ανάμειξη της υγιούς προσκόλλησης στο παρελθόν με γνώμονα το σεβασμό στις ρίζες και την ιστορία, καθώς και η ορθή επικέντρωση στο προϊόν έτσι ακριβώς όπως έκαναν και οι προηγούμενες τρεις γενιές, ταυτόχρονα με τη γενναία προσέγγιση του μέλλοντος, επεκτείνοντας τη μάρκα και προχωρώντας την επιχείρηση ένα βήμα παραπέρα», σχολίασε από την πλευρά της η Carolina Vergnano.

Caffè Vergnano – Costa Coffee: δύο διαφορετικοί καφέδες με κοινό χαρακτηριστικό την ποιότητα στη γεύση
«Επειδή είναι αρκετά κατακερματισμένο το πεδίο του καφέ όσον αφορά στις γεύσεις, δεν είναι εύκολο να ευχαριστήσουμε μεγάλο εύρος του κοινού μόνο με ένα είδος καφέ. Η Vergnano και η Costa Coffee είναι αρκετά διαφορετικοί καφέδες κυρίως όσον αφορά στη γεύση, βέβαια, με κοινό χαρακτηριστικό την ποιότητα. Με αυτόν τον τρόπο, μας παρέχεται η δυνατότητα για μία στέρεα βάση ώστε να χτίσουμε κάτι καλό» τόνισε ο Πρόδρομος Νικολαΐδης. Επιπρόσθετα, ο ίδιος έκανε λόγο για δύο διαφορετικά προφίλ καφέδων στο κομμάτι του χτισίματος ενός ονόματος στην αγορά, με κοινή γραμμή στο κομμάτι της επέκτασης και ανάπτυξης στην αγορά.

Οι βλέψεις της Vergnano για το μέλλον
«Μαζί με την Coca – Cola πραγματοποιείται το όνειρο της εταιρείας μας να επεκταθούμε και σε άλλες αγορές παγκοσμίως» ανέφερε η Carolina Vergnano.

Όσον αφορά στις βλέψεις της οικογενειακής επιχείρησης Vergnano, η CEO της εταιρείας σημείωσε ότι: «Θέλουμε ο καφές που προσφέρουμε στο κοινό και στους πελάτες μας να είναι ο καλύτερος καφές και η πρώτη προτίμησή τους σε όλο το εύρος των αγορών».

Τέλος, η Carolina Vergnano έκανε λόγο για τη συνέχιση της ιστορίας της εταιρείας, κάνοντας το brand ακόμη πιο επιτυχές και γνωστό παγκοσμίως, κάτι το οποίο αποτελεί πρόκληση και συνάμα κινητήρια δύναμη για την Caffè Vergnano.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter