«Πιάνει δουλειά» και επισήμως από την 1η Ιανουαρίου 2024 η Campari Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία του ομίλου Campari που θα αναλάβει τη διανομή του χαρτοφυλακίου του στη χώρα μας, την οποία μέχρι το τέλος του 2023 έχει (στο μεγαλύτερο μέρος της) η Coca-Cola Τρία Έψιλον. Ήδη μάλιστα η εταιρεία, αν και δεν έχει ακόμα αναπτύξει εμπορική δραστηριότητα, ετοιμάζεται για την ανάληψη των καθηκόντων της, συζητώντας με πελάτες και χτίζοντας τις ομάδες που θα πάρουν τη σκυτάλη. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και η παρουσία της Campari Hellas με αυτόνομο περίπτερο στο Athens Bar Show 2023, όπου παρουσίασε τόσο τα κλασικά προϊόντα της, όσο και τη νέα τεκίλα Espolòn, που έρχεται στην Ελλάδα από την 1η Ιανουαρίου 2024.
Το σωστό timing
Μιλώντας στο FOODReporter, ο Γιάννης Στράτος, Managing Director της Campari Hellas, εξήγησε πως «η Campari είχε στην Ελλάδα μια πολύ καλή πορεία, τα προϊόντα της πηγαίνουν πάρα πολύ καλά, πάνω στις τάσεις του low/no alcohol, μια πολύ δυνατή τάση και στην Ελλάδα, οπότε φτάσαμε σε ένα σημείο που είναι το σωστό timing να ξεκινήσουμε μόνοι μας και να επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιό μας». Ο ίδιος δήλωσε αισιόδοξος για τη νέα εποχή της Campari στην Ελλάδα, μία αγορά που ο όμιλος Campari πιστεύει πολύ: «Πιστεύουμε πολύ στην ελληνική οικονομία και στην ανάπτυξη που θα έχει τα επόμενα χρόνια. Σημαντικό μέρος αυτού είναι ότι η Ελλάδα είναι ένας τουριστικός προορισμός, ένα πολύ ισχυρό τουριστικό brand, οπότε πέρα από το κομμάτι των Ελλήνων καταναλωτών κοιτάζουμε και τους ξένους καταναλωτές, να έχουν μια ωραία εμπειρία στην Ελλάδα και μετά να την επαναλάβουν στη χώρα τους». Άλλωστε, ένας από τους λόγους για τους οποίους η Campari έρχεται στην Ελλάδα είναι ότι πιστεύει πολύ στην αγορά του all-day HoReCa, καθώς η χώρα μας, ως τυπική μεσογειακή χώρα, παρουσιάζει υψηλότερη κατανάλωση αλκοόλ εκτός σπιτιού, ειδικά το καλοκαίρι.
Τι γίνεται όμως τις άλλες εποχές εκτός καλοκαιριού; Ο κ. Στράτος παρατήρησε πως στην Ελλάδα έχουμε την τάση κάποια ποτά να τα πίνουμε μόνο το καλοκαίρι, κάτι που η Campari Hellas επιδιώκει να διευρύνει και πέραν των θερινών μηνών. «Θέλει εκπαίδευση ο καταναλωτής. Γι’ αυτό η Ελλάδα είναι μια τέλεια αγορά για τα προϊόντα μας», σημείωσε.
«Όχημα» τα απεριτίφ
Το… βαρύ πυροβολικό της Campari είναι τα απεριτίφ, που περιλαμβάνουν τα brands Campari, Aperol και Crodino. Κι αυτό γιατί η κατηγορία αυτή ταιριάζει με τις τάσεις της εποχής: «Ο κόσμος βγαίνει νωρίτερα, δουλεύει περισσότερες ώρες, είναι πολύ πιο απαιτητικό το πρόγραμμα, όχι όπως παλιά που βγαίναμε πολύ αργά, και αυτή είναι μια τάση γενικά στην Ευρώπη», επισημαίνει ο κ. Στράτος, συμπληρώνοντας ότι ακόμα και τα πιο «βαριά» ποτά, όπως η τεκίλα, εξελίσσονται επίσης και, από εκεί που πίνονταν συνήθως σε σφηνάκια, τώρα είναι πιο δημοφιλή σε πιο ελαφριά κοκτέιλ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter