Στο κλείσιμο των πάγκων τυριών, αλλαντικών και ψαριών σε 317 καταστήματά της θα προχωρήσει η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco, επικαλούμενη τις αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών της.

Η εταιρεία θα αναζητήσει άλλους τρόπους να αξιοποιήσει τους πάγκους στα καταστήματα όπου καταγράφεται μειωμένη ζήτηση για τα προϊόντα αυτά, ενώ μετά από την υλοποίηση της ενέργειας αυτής, μόνο 279 από τα καταστήματα της Tesco θα διαθέτουν πλέον πάγκους τυριών, αλλαντικών και ψαριών. Σημειώνεται ότι η εξέλιξη αυτή αναμένεται να οδηγήσει στην περικοπή εκατοντάδων θέσεων εργασίας.

Σε σχετική ανάλυσή της, η εταιρεία ερευνών GlobalData αποδίδει την απόφαση της Tesco στην ολοένα και αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για προϊόντα φυτικής προέλευσης.

Σύμφωνα με έρευνα της GlobalData, το 62% των Βρετανών καταναλωτών προσπαθούν ενεργά να μειώσουν το κόκκινο κρέας ή να το τρώνε με μέτρο, ενώ το ποσοστό των καταναλωτών που κάνουν το ίδιο ως προς τα γαλακτοκομικά φτάνει το 65%. «Ο κόσμος όλο και περισσότερο επιλέγει καταστήματα λιανικής με βάση τη διαθεσιμότητα plant-based προϊόντων, με τις νεότερες γενιές να ηγούνται της τάσης. Η έρευνα της Global Data αποκάλυψε επίσης ότι το 21% των Βρετανών millennials λένε πως η διαθεσιμότητα προϊόντων ειδικής διατροφής είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας όταν αποφασίζουν πού να κάνουν τα ψώνια τους», δήλωσε η Ana Purcaroiu, Senior Consumer Analyst της GlobalData.

Σχολιάζοντας την κίνηση της Tesco, η ίδια παρατήρησε πως η περικοπή τόσων θέσεων εργασίας αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά την εικόνα της αλυσίδας. «Ίσως η Tesco θα μπορούσε να κρατήσει τους πάγκους ανοιχτούς, αλλά να προσελκύσει τις νεότερες γενιές με χορτοφαγικές και vegan εναλλακτικές ή να προσφέρει επί ζυγίω κρέας και εναλλακτικά του κρέατος προϊόντα μέσω delivery», ανέφερε.