Την εξαγορά της Siete Family Foods έναντι 1,2 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε επίσημα η PepsiCo. Πρόκειται για μια κίνηση η οποία στοχεύει στην ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της PepsiCo με υγιεινά προϊόντα. Η εξαγορά θα επιτρέψει στην PepsiCo να ενσωματώσει το αυθεντικό, μεξικανικό brand της Siete, προσφέροντας στους καταναλωτές τρόφιμα εμπνευσμένα από την κληρονομιά του Μεξικού.
Με προϊόντα όπως τορτίγιες χωρίς γλουτένη, σάλτσες και σνακ, η Siete Foods θα προσδώσει μια νέα διάσταση στις γαστρονομικές επιλογές της PepsiCo. Η Siete Foods, που ιδρύθηκε το 2014 στο Όστιν του Τέξας, έχει αναπτύξει ένα ισχυρό brand που τιμά τις λατινοαμερικανικές ρίζες και έχει βρει θέση στα ράφια περισσότερων από 40.000 καταστημάτων στις ΗΠΑ.
Η ολοκλήρωση της συμφωνίας αναμένεται εντός του πρώτου εξαμήνου 2025. Σύμφωνα με πηγές του Food Navigator USA, η PepsiCo βλέπει την εξαγορά της Siete Foods ως μια ευκαιρία να προσθέσει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο brand με ισχυρές πολιτισμικές ρίζες στο χαρτοφυλάκιο της.
Η Siete θα επωφεληθεί από την εκτεταμένη δικτύωση της PepsiCo, επιτρέποντας την περαιτέρω ανάπτυξή της, ενώ θα συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα της PepsiCo. Η εξαγορά συνδέεται επίσης με την πρωτοβουλία PepsiCo Positive (pep+), προωθώντας βιωσιμότητα και θετικό κοινωνικό αντίκτυπο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter