Τείνουν προς το αμετάβλητο οι τιμές των προϊόντων που εντάσσουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ στο Καλάθι του Νοικοκυριού: Στο 91% των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο Kαλάθι κατά τη 15η εβδομάδα εφαρμογής του μέτρου, οι τιμές μειώθηκαν ή διατηρήθηκαν σταθερές.

Ειδικότερα, από το σύνολο 882 προϊόντων που έχουν συνολικά επιλεγεί για το Καλάθι του Νοικοκυριού και είναι απολύτως συγκρίσιμα, στα 734, δηλαδή σε ποσοστό 83%, η τιμή παρέμεινε σταθερή, σε 70 προϊόντα (8%), η τιμή μειώθηκε και σε άλλα 78 προϊόντα (9%) η τιμή αυξήθηκε.

«Η μέση τιμή του Καλαθιού παραμένει σταθερή», σχολίασε σε ανάρτησή του στο Twitter, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, κάτι που, ωστόσο, εν πολλοίς είναι αναμενόμενο βάσει του τρόπου που χρησιμοποιούν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ το μέτρο του Καλαθιού του Νοικοκυριού:

Με ολοκληρωμένες 14 εβδομάδες λειτουργίας του μέτρου, οι αλυσίδες έχουν καταλήξει πάνω-κάτω στα προϊόντα που εντάσσουν στους εβδομαδιαίους τιμοκαταλόγους τους και οι αυξομειώσεις προϊόντων εντός και εκτός του Καλαθιού φέρονται να έχουν μειωθεί σημαντικά, με ταυτόχρονη μεγάλη ποσόστωση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κάθε αλυσίδας για όσες διαθέτουν, όσο το Υπουργείο Ανάπτυξης δεν διαπιστώνει χρησιμότητα αλλαγής του μείγματος προϊόντων με συμμετοχή επώνυμων ή παράλληλο επώνυμο Καλάθι του Νοικοκυριού.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter