Η γνωστή διεθνής μάρκα μπαίνει για πρώτη φορά στην κατηγορία του παγωτού, με μια νέα, καινοτόμο σειρά, που προέκυψε από τη συνεργασία Unilever και Ferrero.

Για τη νέα της σειρά η KINDER βασίζεται στην ιστορία και την εμπειρία της, την οποία συνδυάζει με τους πιο δημοφιλείς στη χώρα μας τύπους παγωτού: πύραυλο, σάντουιτς και ξυλάκι. Πρόκειται για μια πρόταση που η εταιρεία δηλώνει πως είναι αφιερωμένη στα παιδιά, σε ό,τι αφορά τη γεύση, τις μερίδες και τη συμβατότητα με τα αυστηρά διατροφικά κριτήρια της Unilever για την παραγωγή παιδικών παγωτών με τη σήμανση «Υπεύθυνα Φτιαγμένο για τα Παιδιά», ενώ υπάρχει και η πρόταση Kinder Bueno, που απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό.

Η σειρά περιλαμβάνει τα εξής προϊόντα, σε ατομικές συσκευασίες και σε πολυσυσκευασίες (εκτός των KINDER Bueno και KINDER Joy, που κυκλοφορούν μόνο σε ατομικές): Παγωτό ξυλάκι KINDER, παγωτό σάντουιτς KINDER, παγωτό πύραυλος KINDER Bueno, μπάρα παγωτού KINDER Bueno και παγωτό KINDER Joy. Οι ατομικές συσκευασίες διατίθενται αποκλειστικά στην out of home αγορά, ενώ οι πολυσυσκευασίες μόνο στα σούπερ μάρκετ.