Το brand Simple Truth περιλαμβάνει πάνω από 1.400 κωδικούς προϊόντων PL της αλυσίδας Kroger.

Πρόκειται για προϊόντα υγιεινής διατροφής, κυρίως οργανικά, που ανήκουν σε μια σειρά κατηγοριών, όπως τα είδη παντοπωλείου, αρτοποιίας, ντελικατέσεν, παιδικών προϊόντων και ειδών οικιακής χρήσης. Στη συσκευασία τους αναγράφεται πως δεν απουσιάζουν πάνω από 101 τεχνητά συντηρητικά ή συστατικά.

Λαμβάνοντας υπόψη την τάση αγοράς υγιεινών προϊόντων, η οποία εκδηλώνεται και στη βρετανική αγορά, οδήγησε την αλυσίδα στη διεύρυνση της σειράς των συγκεκριμένων προϊόντων, με την αξιοποίηση εργαλείων data analytics, ώστε να καλύπτουν τις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις.

Παράλληλα με τη διεύρυνση της γκάμας του brand Simple Truth, η Kroger λάνσαρε το μεγαλύτερο έως τώρα προωθητικό της πρόγραμμα. Η σειρά σημείωσε αύξηση πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο του 2017 κατά 19% και φυσικά η αλυσίδα ενδιαφέρεται για τη συνέχιση της ανοδικής της πορείας και το 2018.