Αυξημένες εξαγωγές (κυρίως προς εταιρείες του ομίλου General Mills), αλλά μειωμένες πωλήσεις στην ελληνική αγορά σημείωσε το 2023 η General Mills Hellas.
Σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της ελληνικής θυγατρικής του ομίλου, το 2023 οι πωλήσεις ανήλθαν σε 71,18 εκατ. ευρώ, έναντι 69,20 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση κατά 2,85%.
Η αύξηση αυτή οφείλεται στην αύξηση των εξαγωγών κατά περίπου 3,5 εκατ. ευρώ, στα 63 εκατ. ευρώ, ενώ αντίθετα παρατηρήθηκε μείωση στην εσωτερική αγορά κατά περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, η οποία μεταφράζεται σε ποσοστό 17%. Η γενική μείωση των πωλήσεων, σύμφωνα με την εταιρεία, προήλθε κυρίως από τη μείωση της ζήτησης των προϊόντων, των προϊόντων ζύμης (Pillsbury) και από τις μπάρες δημητριακών (Nature Valley).
Τα μικτά κέρδη, που αποτελούν το 4,75% των πωλήσεων (2022: 10,63%), μειώθηκαν κατά 121% και ανήλθαν σε 2,89 εκατ. ευρώ, έναντι 7,35 εκατ. ευρώ το 2022.
Τα κέρδη προ φόρων περιορίστηκαν από τα 3,08 εκατ. ευρώ στα 1,97 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν από τα 2.16 εκατ. ευρώ στα 926.428 ευρώ.
Για το 2024, η διοίκηση της General Mills Hellas προβλέπει ότι τόσο οι πωλήσεις εσωτερικού όσο και οι εξαγωγές θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με το 2023, όπως και η κερδοφορία.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter