Την αποχώρησή της από την αγορά γιαουρτιού της Βόρειας Αμερικής δρομολογεί η General Mills, η οποία ανακοίνωσε πως συμφώνησε για την πώληση των δραστηριοτήτων της που αφορούν στο γιαούρτι στις Ηνωμένες Πολιτείες στον όμιλο Lactalis, και εκείνων του Καναδά στην Sodiaal, με το συνολικό ύψος του deal να ανέρχεται σε 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Οι δύο αυτές αγορές της Βόρειας Αμερικής είχαν αποφέρει στην General Mills πωλήσεις περίπου 1,5 δισ. δολαρίων κατά το οικονομικό έτος 2024, όμως ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες τα brands γιαουρτιού του ομίλου, με πιο γνωστό το Yoplait, είναι αντιμέτωπα με σκληρό ανταγωνισμό από μάρκες όπως η Chobani και η Dannon, κι έτσι ο όμιλος ρίχνει πλέον το βάρος σε μάρκες με καλύτερα περιθώρια κέρδους.
Σημειωτέον ότι η Yoplait δημιουργήθηκε το 1964 από Γάλλους κτηνοτρόφους και το 1977 η General Mills εξασφάλισε τα δικαιώματα της μάρκας στις ΗΠΑ, ενώ το 2011 απέκτησε μερίδιο 51% της εταιρείας, με τη γαλλική Sodiaal να διατηρεί το υπόλοιπο 49%.
Ακολούθως, το 2021 η General Mills πούλησε τις δραστηριότητες της Yoplait στην Ευρώπη στη Sodiaal.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter