Συνταγές γεμάτες πρωτεΐνη χαρίζει ο τόνος Geisha, που αντιπροσωπεύεται στην ελληνική αγορά αποκλειστικά από την Κώστας Α. Παπαέλληνας ΑΕΒΕ. Το brand Geisha λαμβάνει τα τελευταία χρόνια σημαντικές πρωτοβουλίες προς τη μείωση της σπατάλης τροφίμων.

Για το 2024, η Geisha έχει εγκαινιάσει την ενέργεια «A hashtag for a meal» και προσκαλεί τους καταναλωτές έναν προς έναν να χαρίσουν όλοι μαζί περισσότερα χαμόγελα, αξιοποιώντας και τροφές που δεν έχουν καταναλωθεί από προηγούμενες παρασκευές γευμάτων (leftovers).

Ο τόνος Geisha, ως προϊόν, συνεισφέρει στη δημιουργία νόστιμων γευμάτων με αξιοποίηση των leftovers. Κάθε φορά που ετοιμάζεται και φωτογραφίζεται ένα τέτοιο πιάτο, αφότου γίνει story ή post σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης με tag @geisha_tuna, μετατρέπεται σε μερίδα φαγητού για ανθρώπους που το έχουν ανάγκη. Το Δεκέμβριο 2023, το brand Geisha είχε αντίστοιχα μετατρέψει 8.640 χριστουγεννιάτικες ευχές σε μερίδες φαγητού.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter