Η επίσκεψη στις 26 Σεπτεμβρίου στον Βοτανικό Κήπο Διομήδους στο Χαϊδάρι, μετά από πρόσκληση της Garnier, έδωσε σε όλους μας την ευκαιρία να δούμε την ζωή στην πόλη με άλλα μάτια. Για τους περισσότερους ήταν η πρώτη γνωριμία με έναν πνεύμονα ζωής στο επιβαρυμμένο περιβάλλον της Αθήνας. Ο Βοτανικός Κήπος έχει ανοίξει τις πύλες του στο κοινό από το 1979 και δίνει την ευκαιρία στους επισκέπτες του να γνωριστούν, όχι μόνο με μια πολυπληθή οικογένεια φυτών και δέντρων από όλες τις ηπείρους, αλλά και με την ιστορία τους. 

Ο Βοτανικός Κήπος Διομήδους, που τελεί υπό την εποπτεία του Πανεπιστημίου Αθηνών, πέραν του γεγονότος ότι αποτελεί πνεύμονα οξυγόνου στη γυμνή Αθήνα, συμβάλλει στην προστασία σπάνιων, ενδημικών και απειλούμενων ειδών της χώρας μας και, παράλληλα, συνεισφέρει στην κοινωνία με τις πλούσιες γνώσεις που προσφέρει στον κάθε επισκέπτη. Η Garnier επέλεξε, στο πλαίσιο της προώθησης της εικόνας της μέσω ενός τρίπτυχου αξιών, οι οποίες στηρίζονται στους άξονες «Φρόντισε για σένα», «Φρόντισε για τους άλλους», «Φρόντισε για το Περιβάλλον», να συμβάλει στο έργο που συντελείται στον Βοτανικό Κήπο με την δημιουργία και συντήρηση δύο λιμνών. Στις λίμνες μπήκαν ήδη οι πρώτοι σπόροι του φυτού neluba nucifera, το οποίο επέλεξαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, μεταξύ άλλων, γιατί τα φύλλα του θυμίζουν έντονα τα φύλλα του φυτού που βλέπουμε στις συσκευασίες των προϊόντων της.

Στο πλαίσιο των εγκαινίων των λιμνών οι υπεύθυνοι των προϊόντων της Garnier παρουσίασαν, σε στάσεις οι οποίες παρεμβάλλονταν στην πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση της υπευθύνου του Βοτανικού Κήπου, κας Βαλιανάτου, το περιεχόμενο των αξιών στις οποίες στηρίζονται η παραγωγή, η διανομή και η χρήση των προϊόντων. Συγκεκριμένα:

Στην υλοποίηση της προτροπής “φρόντισε τον εαυτό σου” συμβάλλει με τα προϊόντα της (με ενεργά φυσικά συστατικά, υποαλλεργικές συνθέσεις & αρώματα) αλλά και με τη διοργάνωση εκδηλώσεων ενημέρωσης, όπως η πρόσφατη καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών για την προστασία της επιδερμίδας και τους κινδύνους του ήλιου, που πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας & τη συνεργασία της Ευρωπαϊκής Αντικαρκινικής Εταιρείας (ECL).

Η Garnier δίνει η ίδια, επίσης, το παράδειγμα της φροντίδας για τους άλλους: δηλώνει πως πιστεύει στην ποικιλότητα των εθνοτήτων/ θρησκειών/ηλικιακών κοινών και συμβάλλει διεθνώς στην ασφάλεια και την υγεία τους. Στην Ελλάδα έχει ενεργοποιηθεί προσφέροντας προϊόντα σε οικογένειες που αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα. 

Ακόμη, στο θέμα της φροντίδας του περιβάλλοντος δίνει το παράδειγμα, τονίζοντας πως εμπνέεται από τη φύση και θέλει παράλληλα να την προστατεύσει ακολουθώντας συγκεκριμένες δράσεις, όπως η μείωση του πλαστικού στα μπουκάλια των προϊόντων Fructis & Skin Naturals Body Repair, η μείωση των ρύπων, της κατανάλωσης ενέργειας και χρήσης νερού κατά την παραγωγή, η χρήση βιοδιασπώμενων μελανιών στις συσκευασίες των προϊόντων και η χρήση υλικών φιλικών προς το περιβάλλον, όπου αυτό είναι δυνατό.