Η Garnier αναπτύσσεται προβάλλοντας την αξία της διατήρησης του φυσικού περιβάλλοντος και τη σημασία της συμμετοχής όλων μας στην προσπάθεια διάσωσής του. Σε αυτό το πλαίσιο, σχεδιάστηκε και η νέα πρωτοβουλία της, που θα υλοποιηθεί το ερχόμενο καλοκαίρι σε συνεργασία με την εταιρεία Plant a Tree.
Οι «green»πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η Garnier εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο προώθησης του τρίπτυχου «Φρόντισε για σένα», «Φρόντισε για τους άλλους», «Φρόντισε τον κόσμο γύρω σου». «Η Garnier έχει τη μεγαλύτερη δραστηριοποίηση στο σύνολο των εταιρειών του ομίλου L’Oreal σε οικολογικές πρωτοβουλίες», δηλώνει ο κ. Ηρακλής Ιωαννίδης, senior product manager της Garnier.
«Η Garnier παράγει προϊόντα που έχουν φυσικά ενεργά συστατικά, χρησιμοποιεί οικολογικές συσκευασίες, προωθεί την ανακύκλωση των συσκευασιών, χρησιμοποιεί στις συσκευασίες της βιοδιασπώμενα μελάνια κλπ. Παράλληλα, δεσμεύεται σε στόχους που δείχνουν την ευαισθησία της στην πράξη. Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι το 2008 το Fructis δεσμεύθηκε να μειώσει το βάρος της συσκευασίας του το αργότερο μέχρι το 2012, κάτι που μεταφράζεται σε χρήση μικρότερης ποσότητας πλαστικού, σε μειωμένη χρήση ενέργειας, χαμηλότερη εκπομπή CO2, λιγότερα απορρίμματα κλπ.
Θεωρούμε πως έχουμε το τέλειο timing για την προώθηση των ζητημάτων της προστασίας του κόσμου μας λόγω της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών στα θέματα της οικολογίας και της προτίμησης που δείχνουν σε προϊόντα που σέβονται τον κόσμο γύρω μας. Το σωστό timing αφορά και στην τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζει η Garnier στα προϊόντα της. Γνωρίζοντας τα προβλήματα που δημιουργεί η μείωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών στην αγορά, η εταιρεία μας φρόντισε να δημιουργήσει προϊόντα -όπως η νέα σειρά σαμπουάν Garnier Naturals και τα αποσμητικά Garnier Mineral Deodorant- που δίνουν την ευκαιρία στο ευρύ κοινό να αγοράσει σε προσιτή τιμή καθημερινά προϊόντα υψηλής τεχνολογίας».
Η Garnier διοργανώνει και φέτος ενέργειες με οικολογικό και εμπορικό μήνυμα σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και καταστήματα καλλυντικών: A-B Βασιλόπουλος, Βερόπουλος, Καρφούρ Μαρινόπουλος, Σκλαβενίτης, Χόντος.
«Στην Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα το μήνυμα θα είναι η υποστήριξη της αναδάσωσης του Πεντελικού όρους. Επειδή οι πρόσφατες καταστροφές του προηγούμενου καλοκαιριού ήταν πολύ μεγάλες, ξεκινήσαμε δίνοντας την προσοχή μας στη περιοχή που αντιμετωπίζει πολύ έντονο πρόβλημα. Η αναδάσωση θα γίνει τον Οκτώβριο-Νοέμβριο, την κατάλληλη εποχή φύτευσης νέων δέντρων, σε συγκεκριμένη περιοχή του Πεντελικού Όρους που έχουμε “υιοθετήσει”.
Για την αναδάσωση της περιοχής του Πεντελικού όρους θα γίνει μεγάλη καμπάνια σε όλα τα ΜΜΕ και τις αλυσίδες, στην οποία θα κυριαρχεί το μήνυμα “Φροντίζω και Κερδίζω”. Περιμένουμε και φέτος μεγάλη ανταπόκριση και από τους πελάτες μας, αλλά και από τους καταναλωτές, αφού είναι γεγονός ότι ο κόσμος ανταποκρίνεται στις πρωτοβουλίες που έχουν στηθεί σε μια σωστή βάση και υποστηρίζονται από εταιρείες, οι οποίες έχουν κατακτήσει την εμπιστοσύνη του για τις ειλικρινείς τους προθέσεις», τονίζει ο κ. Ιωαννίδης.