Το 40% του συνολικού κύκλου εργασιών του 2024 αναμένεται να ξεπεράσουν οι εξαγωγές, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Galaxy Σ. Μαβίδου και Υιοί ΟΕ, Πολυχρόνης Μαβίδης. Η εταιρεία δίνει βάση στην εκθεσιακή της δυναμική, με συνεχόμενες παρουσίες σε SIAL Paris και Anuga. Πλέον, η εταιρεία επικεντρώνεται στο κανάλι της ιδιωτικής ετικέτας και στοχεύει σε συχνότερη παρουσία και στην έκθεση PLMA που λαμβάνει χώρα στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας.

Διευρυμένες υποδομές και παραγωγική δυναμικότητα, έτοιμες να υποδεχτούν νέες συνεργασίες
Η ιδιωτική ετικέτα καλύπτει πλέον το 50% του συνολικού ετήσιου τζίρου της Galaxy. Επιπλέον, από τις εξαγωγές του 40%, μόνο το 8% αφορά branded προϊόντα που πωλούνται στο εξωτερικό. «Δυνητικά μας ενδιαφέρει να προωθήσουμε συγκεκριμένα κομμάτια της γκάμας προϊόντων μας προς νέες συνεργασίες ιδιωτικής ετικέτας στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα, τη σειρά από κρέμες μπαλσάμικου, που περιλαμβάνουν δώδεκα διαφορετικές γεύσεις, τη συνολική σειρά χυμών λεμονιού, με επικέντρωση στην πολύ ελκυστική νέα συσκευασία με ετικέτα τύπου Sleeve σε σχήμα λεμονιού με χυμό λεμόνι από 100% συμπυκνωμένο χυμό, αλλά και τη σειρά από μουστάρδες σε βάζο (μουστάρδα Dijon, με μεσογειακά βότανα με μέλι), που βραβεύτηκαν όλες από τον θεσμό του International Taste Institute», δήλωσε ο Πολυχρόνης Μαβίδης και παράλληλα, σημείωσε: «Κρίνουμε ότι είναι η καταλληλότερη στιγμή για να αναπτύξουμε το σύνολο των πωλήσεων της εταιρείας, μιας και έχουμε επιτύχει διευρυμένες δυνατότητες ως προς τις υποδομές και την παραγωγική μας δυναμικότητα».

«Στην PLMA 2024 γίναμε αποδέκτες μεγάλου ενδιαφέροντος από χώρες της Ευρώπης και ιδιαίτερα της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, όπου διατηρούμε ήδη ευρύ πελατολόγιο, αλλά και από ΗΠΑ και χώρες του Κόλπου», πρόσθεσε ο κ. Μαβίδης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter