Τα προβιοτικά προϊόντα αποκτούν αξιοσημείωτη διείσδυση σε ευρύτερες ομάδες καταναλωτών, που εκδηλώνουν την προτίμησή τους σε αυτά με αυξανόμενη πιστότητα.

Τα προβιοτικά προϊόντα αποκτούν αξιοσημείωτη διείσδυση σε ευρύτερες ομάδες καταναλωτών, που εκδηλώνουν την προτίμησή τους σε αυτά με αυξανόμενη πιστότητα.

Το ACTIMEL είναι ένα φρέσκο προϊόν με βάση το γιαούρτι, το οποίο ανήκει στη νέα κατηγορία των προβιοτικών γαλακτοκομικών προϊόντων. Όπως μας εξήγησε η κα Άννα Κυδωνάκη, group brand manager των φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων της ΔΕΛΤΑ, προβιοτικό θεωρείται το γιαούρτι που περιέχει κάποιες ειδικές γαλακτικές μαγιές, εκτός των κλασικών ειδών μαγιάς του απλού γιαουρτιού, οι οποίες ασκούν ευεργετικές επιδράσεις στον ανθρώπινο οργανισμό. Το ACTIMEL ειδικότερα περιέχει τη φυσική γαλακτική μαγιά L Casei, για την οποία η επιστημονική έρευνα απέδειξε ότι η καθημερινή πρόσληψή της συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού και στην ενίσχυση της φυσικής του άμυνας.

Το ACTIMEL απευθύνεται σε όλη την οικογένεια. Κυκλοφορεί σε δύο τύπους -λευκό και με γεύση πορτοκάλι- και διατίθεται σε συσκευασίες των τεσσάρων μπουκαλιών (100 ml έκαστο).

Σημαντική διείσδυση στην κατανάλωση

Σήμερα, τα προβιοτικά προϊόντα διευρύνουν διαρκώς το μερίδιό τους στην ευρωπαϊκή αγορά. Σύμφωνα με τις εμπειρίες της ΔΕΛΤΑ, αυτά τα νέας γενιάς προϊόντα, αν και θα υπέθετε κάποιος ότι ελκύουν μόνο τις ειδικές ομάδες των ευαισθητοποιημένων σε θέματα υγιεινής διατροφής καταναλωτών, έχουν -και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα- αξιοσημείωτη απήχηση σε ευρύτερες ομάδες καταναλωτών. Έτσι, αποκτούν σημαντικά ποσοστά διείσδυσης στο σύνολο της ζήτησης των γαλακτοκομικών. Ειδικότερα, διαπιστώνεται ότι η επιλογή των προβιοτικών προϊόντων βασίζεται περισσότερο στη συνειδητή και τακτική αγοραστική συμπεριφορά, παρά στην αυθόρμητη, όπως συμβαίνει με πολλά από τα συμβατικής παραγωγής προϊόντα.

Η ανάπτυξη του ACTIMEL στηρίχθηκε στη διαρκή έρευνα της εταιρίας, σχετικά με τον εντοπισμό των διαρκώς μεταβαλλόμενων διατροφικών απαιτήσεων του σύγχρονου καταναλωτή και στην πολυετή έρευνα των εργαστηρίων της DANONE. Η τελευταία αποσκοπεί στην ανάπτυξη φρέσκων γαλακτοκομικών προϊόντων, τα οποία προσφέρουν πρόσθετες διατροφικές αξίες και οφέλη από τα κλασικά που κινούνται στην αγορά. Της παραγωγής του ACTIMEL προηγήθηκαν εργαστηριακές και κλινικές έρευνες από ειδικευμένους επιστημονικούς συνεργάτες της γαλακτοβιομηχανίας, που πιστοποίησαν τις ιδιότητες και τα οφέλη του προϊόντος.

Η επικοινωνιακή στρατηγική της ΔΕΛΤΑ, εκτός της κοινοποίησης στο ευρύτερο κοινό των ιδιοτήτων του προϊόντος (μαζική διαφήμιση), εστιάζεται και στην ενημέρωση των ειδικών επιστημόνων (γιατρών, διατροφολόγων κ.ά.), καθώς οι ευνοϊκές κρίσεις και οι συστάσεις εκ μέρους τους για το προϊόν, ευνοούν τη διείσδυσή του στην ελληνική οικογένεια. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει η εταιρία στις δειγματοδιανομές, προκειμένου να ανατρέπεται η εσφαλμένη εντύπωση, που συχνά κυριαρχεί σε ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών, ότι τάχα “τα υγιεινά προϊόντα δεν είναι εύγευστα”…

FRIESLAND : Εξειδίκευση προϊόντων για τη βρεφική και προσχολική ηλικία

Οι τύποι γάλατος NOULAC και ΝΟΥΝΟΥ KID πρωτοπορούν διεθνώς στην τάση εξειδίκευσης της παραγωγής του γάλατος, υπέρ της πληρέστερης διατροφής του παιδιού στις πιο τρυφερές του ηλικίες.

Η FRIESLAND COBERCO DAIRY FOODS, επενδύοντας σταθερά στην επιστημονική έρευνα για την ανάπτυξη των προϊόντων της, δημιούργησε τα παιδικά γάλατα NOULAC και NOYNOY KID, προϊόντα που ανταποκρίνονται με ασφάλεια στις ειδικές διατροφικές ανάγκες των παιδιών κάθε ηλικίας.

Ειδικότερα, όπως μας εξήγησαν από το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρίας, το NOULAC είναι γάλα δεύτερης βρεφικής ηλικίας. Παρέχει στα μωρά από πέντε μηνών και άνω την ενδεδειγμένη αναλογία σιδήρου και βιταμίνης C, η οποία συμβάλλει στην καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό, ενώ είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Σε ποσότητα τεσσάρων ποτηριών την ημέρα καλύπτει το 60% έως 90% των ημερήσιων αναγκών των μωρών σε θρεπτικές ουσίες. Σε αντίθεση με το αγελαδινό γάλα, περιέχει στην ιδανική αναλογία τα απαραίτητα λιπαρά οξέα που συντελούν στην ανάπτυξη των κυτταρικών μεμβρανών.

Το ΝΟΥΝΟΥ KID είναι το πρώτο γάλα που μελετήθηκε και δημιουργήθηκε ειδικά για τις ανάγκες των παιδιών της προσχολικής ηλικίας. Είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνες και τα απαραίτητα μεταλλικά στοιχεία, με ασβέστιο, φώσφορο και σίδηρο, δηλαδή με τα στοιχεία που συμβάλλουν στη σωστή σωματική και διανοητική ανάπτυξη των παιδιών. Χαρακτηρίζεται ως γάλα υψηλής θρεπτικής πυκνότητας, καθώς η πρόσληψη τριών ποτηριών την ημέρα αρκεί για να καλύψει το 75% των αναγκών σε θρεπτικά συστατικά, που χρειάζεται ο οργανισμός του παιδιού της προσχολικής ηλικίας.

Τα δύο προϊόντα διατίθενται σε συσκευασίες των 415 γρ και των 170 γρ.

Ανάπτυξη πωλήσεων – εξειδίκευση προϊόντων

Γενικότερα, η υποκατηγορία του παιδικού γάλατος τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεών της. Η παραγωγή χαρακτηρίζεται από την τάση της εξειδίκευσης όσον αφορά τις ηλικίες των παιδιών που απευθύνει τα προϊόντα της.

Σημαντικό βάρος στην επιλογή του εμπλουτισμένου παιδικού γάλατος είναι διαπιστωμένο ότι έχει η παιδιατρική σύσταση, καθώς και η αίσθηση της ασφάλειας που παρέχει η ιστορία και η επικοινωνία του κάθε προϊόντος.

Η FRIESLAND COBERCO DAIRY FOODS, αναγνωρίζοντας την εξαιρετική σημασία του γάλατος στην ανθρώπινη ανάπτυξη και με θεμελιώδη αρχή της την επίδειξη ευαισθησίας και σεβασμού προς τα παιδιά, επί μισό αιώνα προσφέρει στη διεθνή αγορά τα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας ΝΟΥΝΟΥ. Για την παραγωγή τους χρησιμοποιεί αποκλειστικά γάλα πρώτης ποιότητας. Αυτό το εξασφαλίζουν η αυστηρή επιλογή των περιοχών απ’ όπου συλλέγεται πρωτογενώς το προϊόν, η ελαχιστοποίηση του χρόνου από τη συλλογή μέχρι την επεξεργασία του, οι άριστες συνθήκες υγιεινής των μονάδων παραγωγής της και η κορυφαίου επιπέδου τεχνογνωσία της.

Από την ίδρυσή της η ΦΡΗΣΛΑΝΤ ΕΛΛΑΣ προσεγγίζει τις Ελληνίδες μητέρες με συνέπεια στις αρχές που διακρίνουν διεθνώς την επωνυμία της. Αυτό εκδηλώνεται με τη σταθερή ποιότητα των προϊόντων της και την επίδειξη υπευθυνότητας και ευαισθησίας στην υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της.

ΦΑΓΕ : Γαλακτοκομικά υψηλής διατροφικής αξίας

Η ΦΑΓΕ υπόσχεται περισσότερα καινοτόμα γαλακτοκομικά προϊόντα, αξιοποίηση των επιτευγμάτων της επιστημονικής έρευνας για τον εμπλουτισμό τους με συστατικά που βάζουν “συν” στην υγεία και επικοινωνιακή πολιτική διαλόγου με τους καταναλωτές.

Οι καταναλωτές σήμερα αναζητούν νέες προτάσεις γευμάτων με πιο υγιεινά τρόφιμα. Προκειμένου η βιομηχανία των τροφίμων να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της κατανάλωσης, τα προϊόντα της πρέπει να συνδυάζουν την καινοτομία με την πρακτικότητα και να συμβάλουν υγιεινά στη μείωση της έντασης που χαρακτηρίζει τους ρυθμούς της σύγχρονης ζωής, σημειώνει η κα Γεωργία Κόλλια, διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρίας ΦΑΓΕ. Όπως διαπιστώνει, οι αυξημένες ποιοτικά καταναλωτικές απαιτήσεις συνδέονται με τη διαρκή ανάπτυξη των γνώσεων του σύγχρονου ανθρώπου για τα προϊόντα, την υγεία και τη διατροφή.

Έμφαση στη σχέση: διατροφική αξία/value for money

Ο καταναλωτής αλλάζει, επισημαίνει η κα Κόλλια, και διαπιστώνει: “Σήμερα ήδη τα μισά γεύματα της ημέρας καταναλώνονται πλέον εκτός του σπιτιού, ενώ τα μισά από αυτά που καταναλώνονται στο σπίτι είναι είτε σχεδόν έτοιμα είτε κατεψυγμένα”. Επομένως, η παραγωγή των τροφίμων πρέπει να προσαρμόζεται στη σύγχρονη καταναλωτική απαίτηση για όλο και περισσότερα έτοιμα, αλλά υγιεινά τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας, δίνοντας έμφαση στη σχέση “διατροφικής αξίας/value for money” των προσφερόμενων προϊόντων.

Δεδομένης της επέκτασης και της κυριαρχίας αυτών των τάσεων, η κα Κόλλια εκτιμά ότι οι παραγωγοί τροφίμων στις τοπικές αγορές, όπως η δική μας, είναι ευάλωτοι στον ανταγωνισμό των εισαγόμενων προϊόντων, τα οποία δημιουργούνται ως απάντηση στις νέες ανάγκες. Επισημαίνει, ωστόσο, ότι παρά το εύρος της διείσδυσης των διεθνών εταιριών τροφίμων στην εγχώρια αγορά, ειδικά σε ό,τι αφορά τα προϊόντα της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας, οι καταναλωτές παραμένουν πιστοί σε αυτά, καθώς το κύρος και η υψηλή ποιότητά τους τα καθιστούν ανταγωνιστικά. Εκτιμά, μάλιστα ότι “οι ελληνικές εταιρίες που θα λανσάρουν νέα προϊόντα, τα οποία θα συνδέουν τις ελληνικές προτιμήσεις με το σύγχρονο τρόπο ζωής θα βγουν κερδισμένες”. Παράλληλα επισημαίνει ότι η σύγχρονη αγορά χαρακτηρίζεται μεν από την ισχύ των παγκόσμιων μαρκών, αλλά μετά τα τελευταία διεθνή διατροφικά σκάνδαλα η αξιοπιστία αρκετών διεθνών οίκων τροφίμων έχει πληγεί, δημιουργώντας συνολικά ένα κλίμα επιφύλαξης εκ μέρους των καταναλωτών…

Στο πλαίσιο αυτών των εξελίξεων, όπως μας πληροφορεί η κα Κόλλια, η εταιρία ΦΑΓΕ επενδύει ετησίως περισσότερα από 100 εκ. δρχ. σε έρευνες καταναλωτή και σε ειδικά εργαστηριακά ερευνητικά προγράμματα, προκειμένου να προσφέρει γευστικά και καινοτόμα προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας. Ειδικότερα, τα στελέχη της εταιρίας παρακολουθούν τις νέες τάσεις της κατανάλωσης και της διεθνούς παραγωγής καινοτόμων γαλακτοκομικών προϊόντων και εκπαιδεύονται σχετικά στο εξωτερικό. Ακολούθως συνθέτουν τη διεθνή με την εταιρική εμπειρία στον τομέα της τεχνολογίας των γαλακτοκομικών και, με γνώμονα τις ιδιαίτερες προτιμήσεις και τάσεις της εγχώριας κατανάλωσης, δημιουργούν εντελώς καινούργια προϊόντα. Σημειώνεται ότι πολλά από αυτά μετέχουν με επιτυχία στον ανταγωνισμό δεκαεπτά -για την ώρα- εθνικών αγορών εκτός της ελληνικής.

Η Ομάδα Ανάπτυξης των Νέων Προϊόντων της εταιρίας απαρτίζεται από στελέχη της διοίκησης της ΦΑΓΕ και των διευθύνσεων R&D/QA, Marketing, Production και Finance. Η ομάδα αυτή δραστηριοποιείται σε συνεργασία με γιατρούς και άλλους ειδικούς επιστήμονες, Έλληνες και ξένους, προκειμένου να μελετά σε βάθος χρόνου και να αξιοποιεί τα επιτεύγματα της επιστημονικής έρευνας στον εμπλουτισμό των νέων προϊόντων της με συστατικά που βάζουν “συν” στην υγεία.

Πολιτική διαλόγου με τους καταναλωτές

Απ’ την άλλη πλευρά, το μάρκετινγκ της εταιρίας δημιουργεί συνεχώς τις προϋποθέσεις μιας πιο ολοκληρωμένης και άμεσης επικοινωνίας των προϊόντων ΦΑΓΕ με τους καταναλωτές, στην κατεύθυνση του “ανοικτού διαλόγου” της εταιρίας μαζί τους, αντί της κλασικής μαζικής διαφήμισης (επικοινωνία μέσω clubs και διαγωνισμών, των εταιρικών web-site (www.fage.gr), chat lines και direct mail, των προωθητικών ενεργειών, που συνδυάζουν την ενημέρωση και την εκπαίδευση των καταναλωτών κ.ά.).

“Το τμήμα καταναλωτικών υπηρεσιών της ΦΑΓΕ είναι από τα πιο εξελιγμένα της αγοράς μας”, τονίζει η κα Κόλλια, ενώ προσθέτει ότι περισσότεροι από 12.000 μαθητές ετησίως περνούν από τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της εταιρίας (Μεταμόρφωση Αττικής) για εκπαιδευτική ξενάγηση. Σημειώνεται ότι το λανσάρισμα των προϊόντων ΦΑΓΕ συνοδεύεται από ειδικά προγράμματα ενημέρωσης των γιατρών και των διατροφολόγων, σχετικά με τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά. Φέτος, στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του διαλόγου της με την κοινωνία η εταιρία έχει προγραμματίσει τη διοργάνωση εκδηλώσεων πλήρους ενημέρωσης των ΜΜΕ σχετικά με τη διατροφική αξία των προϊόντων της.

Τα "συν" στην υγεία των προϊόντων ΦΑΓΕ

Τον Ιούνιο η ΦΑΓΕ παρουσίασε τη νέα σειρά γιαουρτιών, που κυκλοφορεί με την επωνυμία του κλασικού της προϊόντος ΑΓΕΛΑΔΙΤΣΑ και το συνοδευτικό προσδιορισμό PLUS. Πρόκειται για τρία νέα λευκά γιαούρτια, περιεκτικότητας σε λιπαρά 2%, που ανήκουν στην ομάδα των “λειτουργικών” τροφίμων, καθώς βοηθούν στη διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης του οργανισμού και στην ενίσχυση της άμυνάς του. Ειδικότερα, το πρώτο είναι εμπλουτισμένο με πολυακόρεστα λιπαρά οξέα της ομάδας Ω3 και φυτικές ίνες και το δεύτερο με προβιοτική καλλιέργεια Bifidus, που συμβάλει στην αποκατάσταση και την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας και το τρίτο με βιταμίνες Α και D και ασβέστιο. Την τοποθέτηση της νέας σειράς της στην αγορά η εταιρία υποστηρίζει με διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια και έντονα προγράμματα προωθήσεων.

Το 1994 η ΦΑΓΕ λανσάρισε στην αγορά το πρώτο γιαούρτι με “προβιοτική” καλλιέργεια, το λευκό γιαούρτι BIOLAT. Διατίθεται σε κύπελλα των 200 γρ.

Το 1996 η εταιρία παρουσίασε το γιαούρτι FRUYO, με φρούτα και δημητριακά, χωρίς ζάχαρη, σε τρεις γεύσεις (φράουλα, ροδάκινο, πορτοκάλι-ανανάς). Το προϊόν προσφέρει στον οργανισμό ασβέστιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και φώσφορο. Μέχρι σήμερα η σειρά έχει εμπλουτιστεί με περισσότερες γεύσεις, όπως μέλι, δαμάσκηνο κ.ά. Διατίθεται στους τύπους: 2% λιπαρά -σε κύπελλα των 250 γρ.- και 0% λιπαρά -σε συσκευασία δύο κυπέλλων.

Το 1997 η ΦΑΓΕ λανσάρισε το πρώτο εμπλουτισμένο σε ασβέστιο και βιταμίνες γιαούρτι, το λευκό γιαούρτι ΒΕΛΟΥΤΕ. Ο εμπλουτισμός του προϊόντος με ασβέστιο επιδρά θετικά στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και στη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης ραχίτιδας. Επίσης, οι βιταμίνες Α και D που περιέχει ενισχύουν την όραση και συμβάλλουν στη σωστή ρύθμιση του μεταβολισμού. Διατίθεται σε συσκευασίες των δύο κυπέλλων (200 γρ. έκαστο).

Πρόσφατα η εταιρία λανσάρισε τη νέα υγιεινή σειρά FRUYO σε γεύσεις φράουλας, ροδάκινου και πορτοκαλιού-ανανά. Το προϊόν περιέχει μεγάλα κομμάτια φρούτων και παρασκευάζεται χωρίς ζάχαρη στους τύπους 0% και 2% λιπαρά. Διατίθεται σε συσκευασίες δύο κυπέλλων των 200 γρ (χαρακτηριστικό των συσκευασιών τους το πράσινο χρώμα).

Η ΦΑΓΕ ήταν η πρώτη ελληνική γαλακτοβιομηχανία που ανέπτυξε την υποκατηγορία του παιδικού γιαουρτιού, με το προϊόν JUNIOR (1995). Φέτος η εταιρία λανσάρισε το προϊόν ΑΡΧΙΖΩ ΜΕ JUNIOR, για παιδιά κάτω των τριών ετών, που περιέχει πουρέ φρούτων και αλεσμένα δημητριακά, ενώ είναι εμπλουτισμένο με βιταμίνες Α, C και D, ασβέστιο και σίδηρο. Σε κάθε συσκευασία αναγράφεται από μια διαφορετική συμβουλή από ειδικούς Έλληνες διατροφολόγους σχετικά με τη σωστή διατροφή των παιδιών. Το προϊόν διατίθεται σε γεύσεις μήλου-καρότου και ροδάκινου.

ΕΜΜΙ : Ελβετική τεχνογνωσία στα "συν" των γαλακτοκομικών

Έντονες προωθήσεις και διαφημιστική υποστήριξη συνοδεύουν την εμφάνιση του γάλατος ENERGY MILK και του προβιοτικού γιαουρτιού EMMI FIT στα σούπερ μάρκετ.

Φέτος το Φεβρουάριο η εταιρία Ι. ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ & ΥΙΟΙ ΑΕ, που αντιπροσωπεύει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα προϊόντα της -φημισμένης για την τεχνογνωσία της- ελβετικής γαλακτοβιομηχανίας ΕΜΜΙ, τοποθέτησε στα ράφια των σούπερ μάρκετ το γάλα EMMI ENERGY MILK και το γιαούρτι ΕΜΜΙ FIT. Η τεχνολογία των δύο προϊόντων προσφέρει επιπλέον ευεργετικές ιδιότητες στον οργανισμό και η στρατηγική της επικοινωνίας τους συνδυάζει την ευρωπαϊκή γαλακτοκομική παράδοση των Άλπεων με τη δυναμικά αναπτυσσόμενη τάση υπέρ της υγιεινής διατροφής.

EMMI ENERGY MILK

Όπως μας ενημέρωσε ο κ. Κώστας Μπίνας, διευθυντής μάρκετινγκ της ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ, το πλήρες γάλα ΕΜΜΙ ENERGY MILK δημιουργήθηκε για να καλύπτει τις ανάγκες του οργανισμού σε ενέργεια μεταξύ των κυρίως γευμάτων. Παράγεται από φρέσκο γάλα, εμπλουτισμένο με βιταμίνες Ε, Β1, Β2, Β6 και D, η περιεκτικότητα των οποίων καλύπτει το ήμισυ των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού σε αυτές. Επίσης, είναι εμπλουτισμένο με επιπλέον ποσότητα ασβεστίου, φυσικές διατροφικές ίνες, πρωτεΐνες και λευκώματα. Το προϊόν βρίσκεται στην κορυφή της προτίμησης των Ευρωπαίων καταναλωτών. Κυκλοφορεί σε γεύση choco και στην καινούργια για τα δεδομένα της αγοράς μας γεύση βανίλιας. Διατίθεται σε μοντέρνα συσκευασία των 330 ml σε σχήμα πρίσματος, που δεν χρειάζεται καλαμάκι. Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, κυρίως όμως στους νέους καταναλωτές 12 έως 30 ετών. Είναι τοποθετημένο στα ψυγεία όλων των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, με απώτερο στόχο να τοποθετηθεί και στα μεμονωμένα μικρά σημεία πώλησης.

EMMI FIT με LGG

Το προβιοτικό γιαούρτι ΕΜΜΙ FIT, με την περιεκτικότητά του σε βακτήρια του γαλακτικού οξέως LGG -τα οποία, σημειώνεται, καθιστούν το προϊόν πιο εύγευστο από τα κοινά γιαούρτια- έχει ευεργετικές επιδράσεις στη σταθεροποίηση της ισορροπίας της χλωρίδας των εντέρων και συνολικά στην ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Η εφαρμογή της προβιοτικής στα γαλακτοκομικά αποσκοπεί στον εμπλουτισμό των προϊόντων με τα μη παθογόνα και απαραίτητα στον οργανισμό βακτήρια του γαλακτικού οξέως. Το βακτήριο LGG, το οποίο εντοπίστηκε στη δεκαετία του ’80 (οι χαρακτήρες GG είναι τα αρχικά των επιστημόνων που το ανακάλυψαν), είναι το πλέον ανθεκτικό βακτήριο, με αποτέλεσμα να παρατείνονται χρονικά οι θετικές επιδράσεις του στο πεπτικό σύστημα, πολύ περισσότερο από τ’ άλλα βακτήρια της κατηγορίας του. Γενικότερα, τα προϊόντα της προβιοτικής ενδείκνυνται για την ενίσχυση της φυσικής άμυνας του οργανισμού (σε αντίθεση με τα ενισχυτικά χημικά σκευάσματα) και τη βελτίωση της διάθεσης.

Το EMMI FIT παράγεται χωρίς ζάχαρη και κυκλοφορεί σε γεύσεις φράουλας και ροδάκινου. Διατίθεται σε συσκευασία των έξι μικρών μπουκαλιών (65ml το καθένα). Απευθύνεται στους καταναλωτές όλων των ηλικιακών ομάδων.

Δυναμική προώθηση

Μετά την εξέλιξη του επικοινωνιακού προγράμματος, που συνόδευσε την είσοδο των δύο προϊόντων της ΕΜΜΙ στην ελληνική αγορά -ραδιοφωνική και έντυπη διαφήμιση, γευστικές δοκιμές και διανομή κουπονιών γνωριμίας στα σούπερ μάρκετ-, η ΜΑΖΑΡΑΚΗΣ το δεύτερο 6μηνο του 2000 θα εντείνει τη διαφημιστική υποστήριξή τους -αρχικά με τηλεοπτικό σποτ για το ENERGY MILK. Παράλληλα θα εξελιχθεί και ευρύ πρόγραμμα προωθητικών ενεργειών αντίστοιχο με του πρώτου 6μήνου του έτους.