Η εταιρεία Γαλακτοκομικά Μανδρέκας ΑΕ, έχοντας μακροχρόνια εμπειρία στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, με μία ευρεία γκάμα όπως το φρέσκο αγελαδινό γάλα, το γιαούρτι αγελάδος, το στραγγιστό γιαούρτι, τα επιδόρπια γιαουρτιού με φρούτα, τα επιδόρπια γάλακτος και γιαουρτιού και το πόσιμο γιαούρτι Youphoria με 25gr πρωτεΐνης, έδωσε το «παρών» στην έκθεση Food Expo 2023.
«Λίφτινγκ» στο brand Youphoria
Σχετικά με την κατηγορία του Youphoria, η Βιολέττα Μανδρέκα, Commercial Manager της εταιρείας, δήλωσε στο FOODReporter: «Έχοντας σαν πρωταρχικό στόχο να παρέχουμε στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαθρεπτικής αξίας, επιλέξαμε να προχωρήσουμε σε ένα “facelift” στην κατηγορία του High Protein πόσιμου γιαουρτιού, και συγκεκριμένα του brand Youphoria, ενώ παράλληλα θα προχωρήσουμε σε λανσάρισμα δύο νέων κατηγοριών, και συγκεκριμένα στην κατηγορία του επιδορπίου γάλακτος και του στραγγιστού γιαουρτιού με υψηλή πρωτεΐνη», προσθέτοντας η ίδια ότι οι νέοι κωδικοί θα είναι έτοιμοι να λανσαριστούν στα καταστήματα μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2023.
Σε επίπεδο R&D προϊόντα της Μανδρέκας ΑΕ για τη βελτίωση του ύπνου και της πέψης
Η εταιρεία, ανταποκρινόμενη στις νέες καταναλωτικές συνήθειες και ανάγκες, ενισχύει σημαντικά την κατηγορία των Wellness προϊόντων. «Οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται προς την πρόσληψη υψηλής πρωτεΐνης στο πλαίσιο των υγιεινών διατροφικών συνηθειών. Υπό την ιδεολογία του wellness και με γνώμονα ότι θέλουμε να ενισχύσουμε στους καταναλωτές, την επιλογή ενός υγιεινού προτύπου διατροφής, προσφέρουμε εναλλακτικές προϊοντικές κατηγορίες ώστε το brand Youphoria να έχει μια ισχυρή θέση σε κάθε σπίτι , καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας» σχολιάζει η κυρία Μανδρέκα.
Σε επίπεδο R&D, βρίσκονται τώρα προϊόντα της Μανδρέκας ΑΕ, τα οποία που έχουν να κάνουν με τη βελτίωση του ύπνου και της πέψης, ενισχύοντας τη σύγχρονη τάση της ευεξίας.
Τα δύο επενδυτικά πλάνα 6 εκατ. ευρώ συνολικά στον εκσυγχρονισμό της παραγωγής της εταιρείας
Αναφορικά με τα επενδυτικά πλάνα της εταιρείας, ο Βασίλης Μανδρέκας, Supply Chain Manager της εταιρείας, ανέφερε στο FOODReporter: «“Τρέχουν” επενδυτικά σχέδιά με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής της εταιρείας μας. Η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου έχει ήδη ξεκινήσει και θα αναπτυχθεί εντός των επόμενων τριών ετών».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter