Τη ραγδαία άνοδο της ζήτησης για συσκευασίες doypack στα χρόνια της πανδημίας του κορωνοϊού περιέγραψε στο FOODReporter ο μηχανολόγος μηχανικός Παναγιώτης Γάτσος, ιδιοκτήτης της εταιρείας εύκαμπτων συσκευασιών G Pack.
Η G Pack δραστηριοποιείτο κατά πλειοψηφία όγκου και αξίας πωλήσεων σε μικρές εύκαμπτες συσκευασίες αρωματικών μαντηλιών και καλλυντικών, ώσπου προέκυψε, το 2020 και 2021, η αυξημένη ανάγκη για doypack:
«Επειδή οι συνθήκες και τα μέτρα προστασίας προς την αποφυγή μετάδοσης του κορωνοϊού, ουσιαστικά εκμηδένισαν τη δυνατότητα προσφοράς και εμπορίας χύμα δημητριακών, ξηρών καρπών, αποξηραμένων φρούτων, superfoods (υπερτροφών), δραστηριοποιήθηκαμε έντονα στο χώρο, επειδή είχαμε τη λύση με σφραγιστό σακουλάκι doypack με τεχνολογία επανανοίγματος και ταυτόχρονα, τη δυνατότητα μέρους της συσκευασίας να είναι διάφανη, ώστε να βλέπει ο καταναλωτής το προϊόν που περιέχεται, όπως είχε συνηθίσει. Την εποχή εκείνη οι παραγγελίες για συσκευασίες doypack είχαν ανέλθει ακόμη και σε 40% του κύκλου εργασιών μας. Τώρα έχουν σταθεροποιηθεί σε περίπου 21%», δήλωσε στο FOODReporter ο κ. Γάτσος.
Σημειώνεται ότι η G Pack εμπορεύεται συσκευασίες και δεν αναλαμβάνει τη συσκευασία των προϊόντων. To 80% έως 85% των παραγγελιών αφορούν εταιρείες τροφίμων, μόνο για επώνυμα προϊόντα.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter