Η προσπάθεια για μια υγιεινή διατροφή έρχεται συχνά σε σύγκρουση με τις αυξημένες απαιτήσεις για γεύση, για προϊόντα που δεν απαιτούν κάποια πολύπλοκη προετοιμασία και που μπορούν να καταναλωθούν με την ίδια ικανοποίηση ακόμη και από τους πιο απαιτητικούς.

Η βιομηχανία τροφίμων τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη προϊόντων που δημιουργούν νέες επιλογές στη διατροφή των καταναλωτών κάθε ηλικίας, χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση και τα συστατικά.

Με τη δυναμική πρόσκληση «Έλα και συ στον κόσμο της fytro! Έναν κόσμο ευεξίας! Γεύσης! Και ισορροπίας!», η Solid απευθύνεται στον σύγχρονο καταναλωτή και του προτείνει μια νέα σειρά προϊόντων, που απαντούν στην ανάγκη για νέες, καινοτόμες ιδέες στον χώρο των τροφίμων. Η εταιρεία δημιούργησε τη νέα καμπάνια για τη νέα ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων υγιεινής διατροφής fytro. Η καμπάνια αποτελείται από δύο τηλεοπτικά σποτ, τα οποία βρίσκονται παράλληλα «στον αέρα».

«Μέσα από μία λιτή, φρέσκια και δροσερή ματιά, τα δύο τηλεοπτικά σποτ μας φέρνουν σε επαφή με την ολοκληρωμένη και πλούσια γκάμα της fytro», δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας. «Η ταινία χαρακτηρίζεται από έντονο branding, αφού τόσο η ιδέα όσο και η δυναμική πρωταγωνίστρια… κινούνται γύρω από το λογότυπο fytro!

Πράγματι, η πρωταγωνίστρια, μια αεράτη, ευκίνητη και γεμάτη ευεξία κοπέλα χορεύει, κινείται γύρω από ένα τρισδιάστατο λογότυπο fytro, το οποίο αφαιρετικά συμβολίζει τον κόσμο της fytro. Η κοπέλα χρησιμοποιεί τα τρισδιάστατα γράμματα του λογότυπου ως βατήρες, ίππο, μέχρι και ως αιώρα!

Παράλληλα, αέρινες ροές από ακατέργαστη ζάχαρη, ρυζογκοφρέτες, δημητριακά αλλά και λαχταριστά πλάνα από μακαρόνια, ρύζι και προϊόντα σόγιας μας συστήνουν και μας εξοικειώνουν με πολλά από τα προϊόντα της σειράς fytro που μας υπόσχονται απόλαυση, υγεία και ευεξία μιας και, όπως υπογράφουν, τα fytro είναι «το… f της διατροφής!».

 Πίνακας 1: Ελαφρά διατροφή –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. – Απρ. 2010  Ιαν. – Απρ. 2011
 Fytro Natural πρ. υγ. διατροφής  –  84,73

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Ελαφρά διατροφή – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. – Απρ. 2010  Ιαν. – Απρ. 2011
 Τηλεόραση  –  84,73
 Ραδιόφωνο  –  –
 Περιοδικά  –  –
 Εφημερίδες  –  –
 Σύνολο κατηγορίας  –  84,73

 Πηγή: Media Services SA

info
Πελάτης:
Γιώτης ΑΕ
Προϊόν: Fytro
Δημιουργός: Solid
Μέσα προβολής: Τηλεόραση