Την είσοδό της στην ελληνική αγορά πραγματοποίησε πρόσφατα η κυπριακή εταιρεία μπισκότων Frou Frou, βάζοντας για πρώτη φορά προϊόντα της στα ράφια ελληνικού σούπερ μάρκετ, και συγκεκριμένα του Σκλαβενίτη. Το προϊόν με το οποίο «ντεμπουτάρει» στην Ελλάδα η Frou Frou είναι τα Frou Frou Morning Coffee Chocos, σοκολατένιες μπάλες με πυρήνα μπισκότου, που τρώγονται είτε σε θερμοκρασία δωματίου, είτε από το ψυγείο, αλλά ακόμα και από την κατάψυξη, ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν διακοσμητικό για τούρτες ή σαν συνοδευτικό για το γάλα. Κυκλοφορούν σε δύο τύπους, με σοκολάτα γάλακτος και σοκολάτα υγείας, σε κυλινδρική μεταλλική συσκευασία των 400 γραμμαρίων. Πρόκειται για ένα προϊόν που η εταιρεία λάνσαρε το 2021 στην Κύπρο και έχει γνωρίσει αξιοσημείωτη επιτυχία, την οποία η Frou Frou ελπίζει να επαναλάβει και στην ελληνική αγορά, παρότι στη χώρα μας δεν απολαμβάνει της αναγνωρισιμότητας που έχει στην Κύπρο.

Ποια είναι η Frou Frou
Η Frou Frou δημιουργήθηκε το 1964 στη Λευκωσία από τα αδέλφια Χάρη και Γιώργο Χατζηκυριάκο, παράγοντας διάφορα μπισκότα, τα οποία διέθετε στην κυπριακή αγορά μέσω δικού της δικτύου διανομής. Σύντομα εξελίχθηκε σε ηγέτη της αγοράς των μπισκότων στην Κύπρο, ενώ χάρη σε αποκλειστικές συνεργασίες με μεγάλες μάρκες του εξωτερικού και σε εξαγορές μικρότερων κυπριακών εταιρειών κατάφερε να «μεγαλώσει» και να επεκταθεί και σε άλλες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα πατατάκια, τα δημητριακά, οι σοκολάτες και τα παξιμάδια. Το γνωστότερο προϊόν της βέβαια παραμένουν τα εμβληματικά μπισκότα Morning Coffee, τα οποία λάνσαρε το μακρινό 1967.

Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες οικονομικές καταστάσεις που ανακοίνωσε η (εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Κύπρου) εταιρεία για το πρώτο εξάμηνο του 2023, ο κύκλος εργασιών της έφτασε τα 11,64 εκατ. ευρώ, έναντι 10,32 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του 2022, ενώ ελαφρώς αυξημένη ήταν και η κερδοφορία της, που προ φόρων διαμορφώθηκε στα 1,59 εκατ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2022: 1,47 εκατ.) και μετά από φόρους στα 1,41 εκατ, ευρώ (α’ εξάμηνο 2022: 1,32 εκατ.). Η αύξηση του τζίρου αποδίδεται κυρίως στην ανατίμηση των προϊόντων της εταιρείας και στα επιτυχημένα λανσαρίσματα νέων παραγόμενων προϊόντων. Σε επίπεδο έτους, το 2022 είχε κλείσει για τη Frou Frou στα 22,09 εκατ. ευρώ ως προς τον τζίρο, επίπεδα τα οποία η εταιρεία εκτιμάται ότι ξεπέρασε κατά το προηγούμενο έτος.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter