Ξεκίνησε η παραγωγή και η διαφημιστική καμπάνια στον ημερήσιο Τύπο της Βόρειας Ελλάδας του φρέσκου γάλακτος Βλάχας της Vivartia (δύο τύποι: πλήρες και ελαφρύ), που, όπως αναμένεται, θα οξύνει ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό στην αγορά του γάλακτος. Το brand name Βλάχας ανήκει κατά 100% στον όμιλο Vivartia, εφόσον εξαγόρασε το εργοστάσιο της Nestle στο Πλατύ Ημαθίας, τη ζώνη γάλακτος που κατείχε τοπικά η Nestle και, φυσικά, το brand Βλάχας.

΄Ενα νέο brand name της Vivartia εμφανίστηκε στην αγορά του φρέσκου γάλακτος, καθώς ξεκίνησε η παραγωγή και η διαφημιστική καμπάνια του γάλακτος Βλάχας, της ευρύτατα γνωστής επί δεκαετίες φίρμας γάλακτος εβαπορέ. Το καινούργιο φρέσκο γάλα σε δύο τύπους (πλήρες και ελαφρύ), που παράγεται στην περιοχή της Θεσσαλίας, αναμένεται ότι θα οξύνει ακόμη περισσότερο τον ανταγωνισμό στη συγκεκριμένη αγορά.

Το brand name Βλάχας ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας Ευρωτροφές ΑΒΕΕ, που ανήκει κατά 100% στον όμιλο Vivartia, ο οποίος έχει εξαγοράσει το εργοστάσιο στο Πλατύ Ημαθίας, ιδιοκτησίας μέχρι πρότινος της Nestle. Το τυπικό μέρος της μεταβίβασης έχει ολοκληρωθεί από τις 4 Αυγούστου 2006, και η νέα ιδιοκτησία έχει ξεκινήσει δραστηριότητες αναδιοργάνωσης της μονάδας και εμπλουτισμού της προϊοντικής γκάμας, διατηρώντας και τους 130 εργαζόμενους που απασχολούνταν στο εργοστάσιο. Βάσει της συμφωνίας εξαγοράς, η Δέλτα (νυν Vivartia), εκτός του εργοστασίου στο Πλατύ, εξασφάλισε και τη ζώνη γάλακτος, που κατείχε τοπικά η Nestle, όπως και το brand Βλάχας. Το τελευταίο κατέχει περίπου το 28% της αγοράς των εβαπορέ έναντι περίπου ενός 60% του Νουνού της Friesland. Στη μονάδα στο Πλατύ εξακολουθούν και παράγονται για λογαριασμό της Nestle τα προϊόντα Neslac και Junior.