Μια νέα πρόταση από την Μπάρμπα Στάθης αποτελούν οι Φρέσκες Σαλάτες. Η σειρά περιλαμβάνει 10 διαφορετικές σαλάτες, που περιέχουν λαχανικά, των οποίων η παραγωγή ακολουθεί τους κανόνες της ορθής αγροτικής πρακτικής, έτσι ώστε να αποτελούν μια υγιεινή επιλογή για το καθημερινό γεύμα.

Για τη νέα αυτή σειρά μάς μίλησε το τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας: “Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ο Μπάρμπα Στάθης φέρνει φρέσκες σαλάτες με λαχανικά σχολαστικά καθαρισμένα, πλυμένα, κομμένα, τα οποία συσκευάζονται λίγες ώρες μετά τη συγκομιδή τους διατηρώντας την ποιότητα και την υψηλή διατροφική τους αξία. Οι φρέσκες σαλάτες είναι μία φρέσκια ιδέα από τον Μπάρμπα-Στάθη και απευθύνονται σε όλους όσοι θέλουν ένα καθημερινό, εύκολο, υγιεινό και θρεπτικό γεύμα με φρέσκα, εγγυημένα και νόστιμα λαχανικά χωρίς συντηρητικά.

Τα φρέσκα και υψηλής ποιότητας λαχανικά που χρησιμοποιούνται στις Φρέσκες Σαλάτες Μπάρμπα Στάθης προέρχονται από πλήρως ελεγχόμενες καλλιέργειες που ακολουθούν τους κανόνες ορθής αγροτικής πρακτικής, ώστε να διασφαλίζεται η προστασία των καταναλωτών από υπολείμματα φυτοφαρμάκων και λιπασμάτων. Με δεδομένη την ποιότητα Μπάρμπα-Στάθη, οι καταναλωτές μπορούν να προσθέσουν απλά ντρέσινγκ και η σαλάτα είναι έτοιμη για σερβίρισμα.

‘Ετσι μπορεί κανείς να επιλέξει ανάμεσα σε 10 διαφορετικές φρέσκες σαλάτες με υπέροχους συνδυασμούς λαχανικών όπως το Σπανάκι, η Ρόκα, η Ιταλική σαλάτα με ρόκα, μαρούλι σγουρό και μαρούλι κόκκινο, η Σαλάτα με μίγμα 3 διαφορετικών μαρουλιών, η Σαλάτα Iceberg, η Πολίτικη, η κλασική Μαρουλοσαλάτα με άνηθο και κρεμμυδάκι, τα βραστά λαχανικά κλπ, τις οποίες μπορεί να διατηρήσει στο ψυγείο για  περίπου 7 ημέρες.

Οι Φρέσκες Σαλάτες Μπάρμπα-Στάθης διατίθενται σε επιλεγμένα σούπερ μάρκετ, ενώ η πώλησή τους υποστηρίζεται από έντυπες καταχωρίσεις και διαφημίσεις σε τύπο που αφορά σε τρόφιμα, lifestyle, και ευ ζην, καθώς επίσης και με υπαίθρια προβολή κοντά στους τόπους πώλησης.

Οι Φρέσκες Σαλάτες του Μπάρμπα Στάθη ήρθαν να «ανοίξουν» και να αναπτύξουν μία νέα αγορά για τα δεδομένα της Ελλάδας, βοηθώντας το λιανεμπόριο να εκσυγχρονιστεί και να εναρμονιστεί πλήρως με τις νέες καταναλωτικές και fitness τάσεις της εποχής μας”.