Η αμερικανική startup με έδρα το Σικάγο, Fresh Street, άνοιξε τον Μάρτιο το πρώτο της click-and-collect σημείο στην πόλη. Η πλατφόρμα της δέχεται παραγγελίες μέσω app για κινητά τηλέφωνα (συμβατή με iOS και Android), αλλά και μέσω της ιστοσελίδας freshstreet.com. Ο πελάτης μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του σε μισή ώρα από τη στιγμή της ολοκλήρωσης των αγορών του. Στα άμεσα πλάνα της εταιρείας εντάσσεται η λειτουργία δέκα σημείων click-and-collect στο Σικάγο.

Η πλατφόρμα προσφέρει 4.000 SKUs ταχυκίνητων προϊόντων, εθνικών brands και τοπικών παραγωγών.
Ο ιδρυτής και CEO της Fresh Street δήλωσε πως το γεγονός ότι η Fresh Street δέχεται μόνο online παραγγελίες, τής δίνει τη δυνατότητα ελαχιστοποίησης των προβλημάτων ολοκλήρωσης κάθε αγοράς, καθώς οι καταναλωτές γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή ποια προϊόντα είναι διαθέσιμα σε απόθεμα.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία, στο πλαίσιο χαρτογράφησης της αγοράς πριν την ίδρυσή της, οι καταναλωτές δήλωσαν σε ποσοστό 70% πως σκόπευαν να αξιοποιήσουν κάποια υπηρεσία pickup (παραλαβή προϊόντων από συγκεκριμένα σημεία) για αγορές ειδών παντοπωλείου, ενώ μόλις 30% των καταναλωτών κατοικεί σε περιοχές που καλύπτονται από υπηρεσία delivery. Τα συγκεκριμένα στοιχεία οδήγησαν την startup στην επιλογή της παροχής υπηρεσίας click-and-collect και όχι εξυπηρέτησης παραγγελιών με παράδοση προϊόντων (delivery). Σημειώνεται πως σε έρευνα της Brick Meets Click καταγράφεται ότι στις ΗΠΑ το 40% των πωλήσεων ταχυκίνητων προϊόντων τον Φεβρουάριο του 2022 και το 47% τον Ιανουάριο του 2022 εξυπηρετήθηκαν μέσω click-and-collect έναντι 37% και 35% αντίστοιχα, μέσω υπηρεσίας delivery.