Την είσοδό της στις εύκαμπτες συσκευασίες έχει πραγματοποιήσει με επαναστατικό τρόπο η forlabels packaging applications, «χρησιμοποιώντας και παρουσιάζοντας στον πελάτη κάτι που δεν αγγίζεται, το συναίσθημα», όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στο FOODReporter ο γενικός διευθυντής Αυγερινός Χατζηχρυσός. Η forlabels χρησιμοποίησε ειδικές κατηγορίες βερνικιών στη σειρά προϊόντων ετικέτας «Touch & Feeling», οι οποίες εκτός της όρασης, δίνουν και στον τελικό καταναλωτή την αίσθηση της αφής, τόσο σε ετικέτα, σε string seal και σε εύκαμπτη συσκευασία. Ο πελάτης επιλέγει τις αντίστοιχες μετατροπές, σε χρώματα, φωτεινότητα, λάμψη και αιχμή, ανάλογα με τις απαιτήσεις marketing του τελικού προϊόντος. Ειδικά οι πελάτες του τροφίμου έχουν υποδεχτεί πολύ θετικά τη νέα τεχνοτροπία, σύμφωνα με τον κ. Χατζηχρυσό.

Δημιουργική προσέγγιση στον πελάτη
Η forlabels εμπλέκεται σε εύκαμπτες συσκευασίες μικρών και μεσαίων τιράζ (άνω φιλμ, flowpack, Sleeve), σε illustrative ή ματ χρωματισμούς. Οι συγκεκριμένες τεχνολογίες labelling έχουν χαμηλό περιβαλλοντικό κόστος και υπόσχονται πολύ σύντομο χρόνο παράδοσης στον πελάτη.

Το κομμάτι της επιλογής θέματος γίνεται δημιουργικό, με μεταβλητά θέματα, για ποικιλομορφία χρωμάτων και ιδιοτήτων ανάγνωσης κωδικών QR επάνω στις ετικέτες, με εικαστικά και σχεδίαση της εταιρείας Yonas Design και branding και επικοινωνία από την A|S Strategy.

Η στόχευση της εταιρείας είναι να κεντρίσει το ενδιαφέρον των πελατών και επιθυμεί να εμπνεύσει με έτοιμες, λειτουργικές και συνάμα καινοτόμες λύσεις, ήδη έτοιμες, που εξυπηρετούν φρέσκα concepts και ιδέες labelling. Η forlabels επενδύει σε βερνίκια υψηλής ποιότητας, τα οποία «εμπνέουν και τον ίδιο το σχεδιαστή», όπως επισημαίνει ο κ. Χατζηχρυσός.

Για τις ετικέτες τεχνολογίας Sleeve σε γυάλινα μπουκάλια, η forlabels έχει ήδη συνεργαστεί με τη σχεδιάστρια μόδας Grace&Chaos, σε συνεργασία που ήδη «τρέχει» με την Άμβυξ για το brand της βότκας Serkova. Με λίγα λόγια, η εταιρεία επιχειρεί το «πάντρεμα» των ιδιοτήτων του προϊόντος τροφίμου, μαζί με το marketing που επιχειρείται για αυτό, με την ανάλογη ετικέτα που μπορεί να το υποστηρίξει επαρκώς.

Ο παράγων της βιώσιμης συσκευασίας και ετικετοποίησης
Ο κ. Χατζηχρυσός παραδέχτηκε στο FOODReporter ότι διαπιστωμένα έχει δει να αυξάνονται οι απαιτήσεις όσο το δυνατόν πιο βιώσιμης συσκευασίας (sustainable packaging) για τα προϊόντα των πελατών της forlabels, που χρειάζονται μετέπειτα ετικετοποίηση.

Σημειώνεται ότι ένα από τα χαρακτηριστικά που υπόσχεται μια βιώσιμη ετικέτα σε επιστρεφόμενη επαναχρησιμοποιούμενη φιάλη είναι η απόλυτη αποκόλληση – αφαίρεση της ετικέτας, που αφενός θα επιτρέψει στη φιάλη να παραμείνει εντός του κυκλικού συστήματος και αφετέρου θα διευκολύνει την τοποθέτηση της αμέσως επόμενης ετικέτας στη φιάλη, μετά από την πλύση του γυαλιού στο βιομηχανικό πλυντήριο.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter