Η ανάπτυξη της μπύρας Craft και η εδραίωσή της στο οργανωμένο λιανεμπόριο είναι ο πρώτος και κύριος στόχος της Foodrinco για το 2023, σε ό,τι αφορά τη λιανική πώληση. Έχει συμπληρωθεί ένας χρόνος από το επαναλανσάρισμα της Craft, με νέες ετικέτες και επικοινωνιακή καμπάνια, απόλυτα συμβατή με το DNA του brand, δηλαδή τη Δημιουργία. Η μπύρα Craft βρίσκεται στα ράφια των σούπερ μάρκετ My market, Market In και Θανόπουλος.

Ο Στέλιος Βυτόγιαννης, εμπορικός διευθυντής της Foodrinco, αποκάλυψε στο FOODReporter ότι «γίνονται συζητήσεις για την είσοδο της μπύρας Craft σε τουλάχιστον δύο ακόμη αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου». «Απευθυνόμαστε στους παίκτες, που είχαν ήδη το προϊόν στο παρελθόν και τώρα σκοπεύουμε να το επανασυστήσουμε», πρόσθεσε ο κ. Βυτόγιαννης. Θυμίζουμε ότι η μπύρα Craft βρισκόταν στα ράφια των αλυσίδων Σκλαβενίτης και ΑΒ Βασιλόπουλος μέχρι και το 2013.
Το τρίπτυχο ανάπτυξης στην εστίαση
Το τρίπτυχο, ανάπτυξης της μπύρας Craft με αύξηση των σημείων στην εστίαση, η επέκταση του ιταλικού αφρώδους οίνου Ferrari και η εδραίωση του ροζέ κρασιού Chateau de Berne θέτει τους άξονες στους οποίους θα εστιάσει η Foodrinco για το 2023, σε ό,τι αφορά τη μαζική εστίαση και τα σημεία Ho.Re.Ca. Ο αφρώδης οίνος Ferrari παράγεται με την ίδια μέθοδο με τη σαμπάνια, είναι τιμολογιακά ανταγωνιστικός, ενώ ποιοτικά είναι εφάμιλλος και μετρά ήδη τέσσερις βραβεύσεις ως ο καλύτερος αφρώδης οίνος από τον πιο έγκριτο διαγωνισμό «The champagne and sparkling wine World Championships». Το προϊόν απευθύνεται κυρίως σε εστιατόρια υψηλής γαστρονομίας και σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων.
Ο κ. Βυτόγιαννης μίλησε στο FOODReporter για το επικερδές για την εταιρεία 2022, που έθεσε τις βάσεις για τους συνολικούς στόχους ανάπτυξης της φετινής χρονιάς: «H Foodrinco σημείωσε αύξηση κατά 27% ως προς την αξία πωλήσεων το 2022, συγκριτικά με το 2021 και κατά 21% περίπου στον όγκο πωλήσεων. Τηρώντας στάση αναμονής μέσα στη χρονιά, μόνο στο τελευταίο διάστημα του 2022 αναγκαστήκαμε να εφαρμόσουμε ανατιμήσεις στα προϊόντα μας, κατά 9% στο κρασί και κατά 6,5% στα αναψυκτικά, γι’ αυτό και η διαφορά τζίρου και όγκου πωλήσεων είναι μικρότερη του πληθωρισμού». «Το 2023 προβλέπουμε αύξηση τζίρου κατά 30%, συγκριτικά με το 2022. Ο στόχος μας είναι ο διπλασιασμός του τζίρου στην μπύρα Craft», τόνισε ο κ. Βυτόγιαννης.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter