Την πλήρη είσοδο στις κατηγορίες κοτόπουλου μπαίνει στις αρχές Απριλίου του 2023 η Foodelco μέσω της Beyond Meat, όπως αποκάλυψε στο FOODReporter ο υπεύθυνο πωλήσεων της εταιρείας, Δημήτρης Βαλλής.
Πρόκειται για τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες, το Chicken Tender, το οποίο ήδη υπήρχε και ακολουθούν Chicken Schnitzel, Chicken Burger και Chicken Nuggets. Οι τέσσερις κατηγορίες θα λανσαριστούν παράλληλα, τόσο στα σημεία εστίασης, όσο και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.
Τα νέα λανσαρίσματα στην κατηγορία του κοτόπουλου αφορούν την απρόσκοπτη συνέχιση του οργανογράμματος της συνεργασίας της Foodelco με την Beyond Meat, όμως το feedback που έλαβε η εταιρεία για ζήτηση plant-based προϊόντων κοτόπουλου, έπαιξε κι εκείνο το ρόλο του ως προς το χρονικό διάστημα που τα συγκεκριμένα προϊόντα τελικά εντάσσονται στο κωδικολόγιο της Foodelco. Το 2022 ήταν μια πλήρως ανοδική χρονιά για τη Foodelco και ταυτόχρονα, εξαιρετικά ανταγωνιστική σε τιμή, καθώς είχε καταφέρει να μειώσει κατά 40% τις τιμές των προϊόντων της στο οργανωμένο λιανεμπόριο. «Δυστυχώς φέτος δεν μπορέσαμε να κρατήσουμε τις ίδιες τιμές στη λιανική. Θα υπάρξει διπλή ανατίμηση στα προϊόντα μας, στις αρχές Μαρτίου και στα τέλη Απριλίου 2023, η οποία θα κυμανθεί μεταξύ 25% και 28%, λόγω των αυξήσεων στις τιμές της πρώτης ύλης», σημείωσε ο κ. Βαλλής.
Και στις τέσσερις κατηγορίες κοτόπουλου πρώτη ύλη είναι και πάλι ο αρακάς και είναι 100% φυτικά, με μεγάλη ποσοστιαία πρόσληψη πρωτεΐνης για τον τελικό καταναλωτή. Η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τις άλλες κατηγορίες είναι ότι δεν πρόκειται για προϊόντα χωρίς γλουτένη, λόγω του παναρίσματος της πρώτης ύλης.
«Σιγά-σιγά, θεωρώ ότι η Foodelco θα επεκταθεί με προϊόντα φυτικής αντικατάστασης σε όλα τα είδη πρωτεϊνών, κάποια στιγμή θα πάει και στο ψάρι», διέβλεψε ο κ. Βαλλής.
Τεράστια αύξηση όγκου πωλήσεων, κατά 80%, το 2022 για τη Foodelco
Ο τζίρος του 2022 για τη Foodelco αυξήθηκε κατά 20% σε σχέση με το 2021 και αντίστοιχα, ο όγκος πωλήσεων κατά 80%. H εταιρεία είδε κάμψη του food service σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι του 2022 κυρίως λόγω της πληθωριστικής κρίσης, αλλά στα ελληνικά νησιά σημειώθηκε άνοδος. Ωστόσο, στόχος της εταιρείας, όπως εξήγησε ο Δημήτρης Βαλλής, είναι να απευθύνεται στο σύνολο του καταναλωτικού κοινού και όχι μόνο στο vegan κοινό, μέσω του στησίματος της γκάμας των προϊόντων της. Η Foodelco έχει πραγματοποιήσει πανελλαδική έρευνα για να καταλήξει στον τρόπο στησίματος.
Η Foodelco εμπορεύεται και plant-based γαρίδα, από την ολλανδική Vegan Junkstar, συνεργαζόμενη εταιρεία με τη Vegan Zeastar, η οποία παρασκευάζει τις vegan σάλτσες που χρησιμοποιεί η Foodelco.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter