Η φετινή Διεθνής Έκθεση “Food & Life 2024” στο Μόναχο (29 Νοεμβρίου – 3 Δεκεμβρίου) ανέδειξε για άλλη μια φορά την ποιότητα των ελληνικών αγροδιατροφικών προϊόντων, αν και η συμμετοχή ελληνικών επιχειρήσεων ήταν αισθητά περιορισμένη σε σύγκριση με προηγούμενα χρόνια.
Σύμφωνα με το Γραφείο ΟΕΥ Μονάχου, η έκθεση, που αποτελεί τη μεγαλύτερη B2C διοργάνωση τροφίμων και ποτών στη Βαυαρία, προσέλκυσε καταναλωτές αλλά και επαγγελματίες του χώρου, όπως εισαγωγείς, χονδρεμπόρους και διανομείς. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν 11 ελληνικές επιχειρήσεις, με έντονη παρουσία από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, καθώς και μεμονωμένοι παραγωγοί από τα Χανιά, την Πρέβεζα και τη Φιλιππιάδα. Η εταιρεία K.L.Ni Promotion ανέλαβε τη διοργάνωση της ελληνικής συμμετοχής.
Τα ελληνικά περίπτερα προσέφεραν υψηλής ποιότητας προϊόντα, όπως εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, ελιές, μέλι, προϊόντα από ρόδι, σάλτσες και αποστάγματα, προσελκύοντας το ενδιαφέρον εμπορικών επισκεπτών. Παρά την ικανοποίηση των εκθετών, η φετινή συμμετοχή υστερούσε σε αριθμό, καθώς το 2023 είχαν λάβει μέρος 37 ελληνικές επιχειρήσεις και δύο Περιφέρειες. Προτάθηκε η διοργάνωση σεμιναρίου για το ελαιόλαδο το 2025.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter