Με αφορμή την αναμενόμενη φέτος αύξηση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας, η Nestlé Ελλάς υλοποιεί την ενέργεια Follow the Sun, που εντάσσεται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Nestlé needs YOUth, της τριετούς πανευρωπαϊκής δέσμευσης της εταιρείας για τη νεανική απασχόληση.

Με την εφαρμογή του Follow the Sun, 27 νέοι εργαζόμενοι έχουν την ευκαιρία να απασχοληθούν και να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία και κατάρτιση σε 22 τουριστικές περιοχές. Το πρόγραμμα έχει ευαισθητοποιήσει και ενθαρρύνει κι άλλες εταιρείες-προμηθευτές της Nestlé, ώστε να συμμετέχουν με κάθε δυνατό τρόπο στην προσπάθεια. Έτσι, μαζί με τη Nestlé, βασικοί υποστηρικτές της πρωτοβουλίας, μέσω της δράσης Follow the Sun, είναι οι εταιρείες LeasePlan & Aiglon-Peugeot, που διαθέτουν 27 αυτοκίνητα για τις ανάγκες μετακίνησης των νέων στελεχών, αλλά και η εταιρεία Vodafone, η οποία μέσω των κινητών τηλεφώνων & tablets που διαθέτει, σε συνδυασμό με τηλεφωνική σύνδεση, παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία επικοινωνίας των νέων εργαζομένων για την καθημερινότητα της δουλειάς τους.