Για τις αρχές του 2026 έχει μετατεθεί το πλάνο της Φλωρίδης Κρέατα ΑΕ, που αφορά την είσοδο νωπού κρέατος σε branded δισκάκι τροποποιημένης ατμόσφαιρας στο ράφι του σούπερ μάρκετ. Ο ιδιοκτήτης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Φλωρίδης αντιμετωπίζει ζήτημα διάθεσης χώρου εξαιτίας των υπαρχόντων συμβολαίων μισθώσεων, που «κληρονόμησε» από το κτίριο της ΕΚΡΕΤ ΑΕΒΕ στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη. Οι διαπραγματεύσεις με τους μισθωτές, τα συμβόλαια των οποίων ολοκληρώνονται τα Χριστούγεννα το 2025 δεν έφεραν θετικό αποτέλεσμα για εναλλακτική λύση νωρίτερα.

Συνεπώς, έχει συμπιεστεί στα 3.600 τ.μ., από τα συνολικά 8.000 τ.μ., ο χώρος όπου θα ξεδιπλωθεί η επένδυση ύψους 16,5 εκατ. ευρώ που έχει σχεδιάσει η εταιρεία για την επέκταση των ιδιόκτητων εγκαταστάσεων, προσθήκη μηχανολογικού εξοπλισμού αιχμής, επενδύσεις εγκατάστασής του, νέους αποθηκευτικούς χώρους, χώρους ψυγείων και εξελιγμένων συστημάτων ψύξης.

Για την ώρα, όπως μαθαίνει το FOODReporter, ολοκληρώνονται οι χώροι γραφείων της Φλωρίδης Κρέατα ΑΕ και το σύνολο του προσωπικού των γραφείων θα μετακομίσει μόνιμα στο ιδιόκτητο κτίριο. Θα ακολουθήσουν οι οικείοι χώροι παραγωγής. Ο μηχανολογικός εξοπλισμός για τη γραμμή παραγωγής της κοπής και επεξεργασίας κρέατος σε τροποποιημένη ατμόσφαιρα δεν έχει αγοραστεί ακόμη, επειδή έχει σχεδιαστεί να λειτουργήσει στο χώρο που είναι μειωμένος ήδη.

Αύξηση πωλήσεων άνω του 38% στο πρώτο πεντάμηνο του 2024
Πάντως, στο πρώτο πεντάμηνο του 2024, η Φλωρίδης Κρέατα ΑΕ «τρέχει» με ανάπτυξη άνω του 38%, σύμφωνα με τον Γιάννη Φλωρίδη. Ο τζίρος της εταιρείας αφορά πρωτίστως χονδρική πώληση, σε κρεοπωλεία ή άλλες αγορές, απευθείας τελικά σημεία εστίασης, αλλά και σούπερ μάρκετ, τα οποία φέτος ξεπέρασαν το 30% σε μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις. Άλλωστε, η Φλωρίδης Κρέατα ΑΕ, βάσει των νέων δεδομένων, πρόσφατα τροποποίησε τις προτεραιότητές της και επικεντρώθηκε στη σύναψη συμφωνιών με αλυσίδες σούπερ μάρκετ, αφενός με βάση τα προϊόντα λουκάνικων, αλλά και τα επεξεργασμένα κομμάτια κατεψυγμένου κρέατος χονδρικής, τα οποία προορίζονται για τους εσωτερικούς χώρους κρεοπωλείων των υποκαταστημάτων. Η Φλωρίδης Κρέατα ΑΕ ξεκίνησε με τις αλυσίδες Σκλαβενίτης και Μασούτης και πλέον, βρίσκεται και σε καταστήματα My market, Bazaar, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός, Ρουμελιώτης Super Market και Discount Markt.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter