Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Director Owned Brands, Coca-Cola HBC Group
Για τις βασικές προτεραιότητες του brand Finlandia σε Ελλάδα και εξωτερικό, μίλησε αποκλειστικά στο FOODReporter ο Γιάννης Αθανασιάδης, Premium Spirits Director Owned Brands, Coca-Cola HBC Group.
Ποιος είναι ο στρατηγικός στόχος της Finlandia για την ελληνική αγορά; Υπάρχουν συγκεκριμένες πρωτοβουλίες που σχεδιάζετε να υλοποιήσετε για τον κλάδο Ho.Re.Ca.;
Λαμβάνοντας υπόψιν χαρακτηριστικά και τάσεις της ελληνικής αγοράς, στοχεύουμε στο να αναδείξουμε τη βότκα Finlandia μέσα από νέες προτάσεις μίξης και σερβιρίσματος, αξιοποιώντας το ευρύτερο 24/7 portfolio προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον. Παράλληλα, σχεδιάζουμε ισχυρή τοποθέτηση σε συγκεκριμένες περιστάσεις κατανάλωσης που έχουν αναδειχθεί από τις σύγχρονες προτιμήσεις των καταναλωτών, όπως η κατανάλωση νωρίς το βράδυ με παρέα. Για τον κλάδο Ho.Re.Ca., που είναι και το κύριο κανάλι όπου εστιάζουμε, στοχεύουμε σε συνεργασίες με premium outlets που έχουν καλή σύνδεση με το brand, αποσκοπώντας σε περαιτέρω ανάπτυξη, μέσα από ειδικές εκδηλώσεις και άλλες ενέργειες.
Υπάρχουν καινοτομίες ή νέα προϊόντα που σκοπεύετε να εισαγάγετε στην αγορά;
H βότκα Finlandia διαθέτει ήδη διευρυμένη γκάμα επιλογών: Εκτός από την κλασική, διατίθεται σε εννέα ακόμη ξεχωριστές γεύσεις. Δίνουμε επιλογές και δημιουργικές ευκαιρίες στους επαγγελματίες του κλάδου να δημιουργήσουν νέες, καινοτόμες προτάσεις σερβιρίσματος και κοκτέιλ που θα ικανοποιήσουν κάθε προτίμηση. Βασική προτεραιότητά μας είναι να αξιοποιούμε συνεχώς τις σύγχρονες τάσεις κατανάλωσης, όπως η προτίμηση του κοινού για επιλογές με χαμηλότερο αλκοολικό βαθμό: Στο πλαίσιο αυτό, λανσάραμε πρόσφατα τη νέα σειρά Finlandia Botanicals σε δύο γεύσεις (Wild Βerry & Rose, Cucumber & Mint). Προσφέρουμε έτσι μία πιο ελαφριά, εναλλακτική επιλογή, για ανάμειξη με tonic ή σόδα.
Πώς βοήθησε στη διαμόρφωση της εικόνας της Finlandia στις αγορές της Ευρώπης η τριήμερη εμπειρία που διοργανώσατε στο Athens Bar Show 2024; Ποιος ήταν ο στόχος της πρωτοβουλίας;
Στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2024, οργανώσαμε μία μοναδική εμπειρία συνολικής διάρκειας 72 ωρών, φιλοξενώντας 120 εκλεκτούς προσκεκλημένους επαγγελματίες από 15 αγορές της Coca-Cola HBC σε όλη την Ευρώπη, οι οποίοι επιλέχθηκαν μέσω διεθνούς διαγωνισμού. Η συναρπαστική εμπειρία έφερε στο προσκήνιο την ενέργεια και τη δημιουργικότητα που βρίσκονται στον πυρήνα της βότκας Finlandia, αναδεικνύοντας, μέσα από masterclasses, workshops και επισκέψεις σε premium αθηναϊκά outlets, την καινοτομία, την ποιότητα και την αυθεντικότητα του brand.
Η εμπειρία που προσέφερε η Finlandia στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2024, αντικατοπτρίζει την αφοσίωση σε ποιότητα και συνεχή καινοτομία, για να εξασφαλίσουμε στη Finlandia θέση ανάμεσα στις πέντε κορυφαίες μάρκες βότκας στον κόσμο.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter