Για την Exceed Consulting το 2016 ξεκίνησε με τρεις σημαντικές συνεργασίες. Η πρώτη αφορά στη στρατηγική συμμαχία της με την Ernst & Young, που περιλαμβάνει την επέκταση των ερευνών εμπορικής γνώμης Exceed’s Mirror, αρχικά στη Βουλγαρία και την Κύπρο.

Η δεύτερη αφορά σε ένα μνημόνιο συνεργασίας της εταιρείας με το Εργαστήριο Μάρκετινγκ (ALARM) του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών, που επιτρέπει την περαιτέρω εμβάθυνση των ερευνών Shopper Research της Exceed Consulting, προσφέροντας δυο νέες υπηρεσίες: α) GR tribes-ταυτοποίηση «φυλών» και συμπεριφορών shoppers και β) Promo Act-πρόβλεψη ροπών συμπεριφοράς των shoppers αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες. Η τρίτη νέα συνεργασία της Exceed Consulting αφορά στην εταιρεία Directing και αναφέρεται στο πλαίσιο της ανάπτυξης ψηφιακής πλατφόρμας ανάλυσης καρτών πιστότητας και δεδομένων POS στην ελληνική αγορά.