Μια νέα τηλεοπτική και ραδιοφωνική καμπάνια δημιούργησε και επιμελήθηκε η εταιρεία Top Mage για τη φέτα ΜΕΒΓΑΛ.

Η νέα πρωτότυπη καμπάνια απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό και αφορά σε ένα προϊόν μιας άκρως ανταγωνιστικής, αλλά και αναπτυσσόμενης αγοράς. Το μήνυμα της καμπάνιας στηρίζεται στην 60χρονη παράδοση της εταιρείας στη φέτα. «Η γεύση και η ποιότητά της αποτελούν διαχρονικές αξίες και γι’ αυτό δεν λείπει από κανένα ελληνικό σπίτι», δηλώνει ο εκπρόσωπος της διαφημιστικής εταιρείας. «Η φέτα ΜΕΒΓΑΛ έχει κορυφαία γεύση και οι πρωταγωνιστές της ταινίας την απολαμβάνουν με κάθε τρόπο.

Γιατί, όπως αναφέρει και η ταινία, στη φέτα ΜΕΒΓΑΛ “αρέσει το λάδωμα, το ψήσιμο, το τύλιγμα και, φυσικά, το φάγωμα”. Είναι η φέτα που επιλέγουν γενιές και γενιές “για τη γεύση της και την ποιότητά της”. Με κέφι, παλμό και γρήγορες εναλλαγές πλάνων, το τηλεοπτικό σποτ δείχνει τη σταθερή αξία της φέτας ΜΕΒΓΑΛ, αφού εδώ και 60 χρόνια… είναι παράδοση.

Παράλληλα με το τηλεοπτικό βρίσκονται στον αέρα και τρία χιουμοριστικά ραδιοφωνικά σποτ: Ένας “γνωστός” δημοσιογράφος αναφέρει ότι σ’ αυτή τη χώρα όλοι θέλουν το… λάδωμα, το ψήσιμο και το τύλιγμα, εννοώντας όμως τη φέτα ΜΕΒΓΑΛ, ένας “σεφ” τα σπάει κυριολεκτικά στην κουζίνα, γιατί δεν υπάρχει η φέτα ΜΕΒΓΑΛ και ένας “ρεπόρτερ” αναφέρεται στην έκτακτη είδηση με το κουζινομάχαιρο που έκοψε… τη φέτα ΜΕΒΓΑΛ!

Να τονίσουμε εδώ ότι η φέτα ΜΕΒΓΑΛ είναι η πρώτη συσκευασμένη φέτα στην Ελλάδα. Έχει αποσπάσει πολλές τιμητικές διακρίσεις τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό. Το μεγαλύτερο βραβείο, όμως, είναι αυτό που της δίνουν οι καταναλωτές κάθε φορά που την επιλέγουν».

 Πίνακας 1: Τυριά –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Απρ. 2009  Ιαν.-Απρ. 2010
 NOYNOY Gouda  854,92  581,76
 Fina  880,85  511,49
 Millner/Μικρή Ολλανδέζα  582,11  477,01

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Τυριά – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

   ΜΜΕ Ιαν.-Απρ. 2009  Ιαν.-Απρ. 2010
 Τηλεόραση  4.593,82  4.233,54
 Ραδιόφωνο  1.261,73  752,05
 Περιοδικά  302,58  57,98
 Εφημερίδες  290,03  192,4
 Σύνολο κατηγορίας  6.448,16  5.235,97

 Πηγή: Media Services SA

Πελάτης: ΜΕΒΓΑΛ, Προϊόν: Φέτα ΜΕΒΓΑΛ
Δημιουργός: Top Mage
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, ραδιόφωνο
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Απρίλιος-Αύγουστος 2010 (τηλεόραση), Μάρτιος-Απρίλιος 2010 (ραδιόφωνο)