Μιά νέα καμπάνια για τη φέτα «χωριό», τρίμηνης ωρίμασης, της Μινέρβα δημιούργησε η TBWA/Athens. Μέσω της καμπάνιας προβάλλονται οι αξίες της παραγωγής φέτας με τον παραδοσιακό τρόπο, που απαιτεί χρόνο.
Φέεεεεετα… είναι η προτροπή που κυριαρχεί στη διαφημιστική καμπάνια και που έγινε αμέσως σλόγκαν. Με τον τρόπο αυτό προβάλλεται ο παραδοσιακός τρόπος παραγωγής ενός προϊόντος, άρρηκτα δεμένου με την ελληνική διατροφή, που πέρασε στην καθημερινή επικοινωνία των ανθρώπων της υπαίθρου. Η λέξη «φέτα» δεν χρησιμοποιείται μόνο για το προϊόν αλλά συμβολίζει και την αναμονή για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Πίνακας 1: Τυριά – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ) |
||
Επωνυμία | Ιαν.-Iουν. 2009 | Ιαν.-Ιουν. 2010 |
ΝΟΥΝΟΥ Gouda | 1817,45 | 945,67 |
Fina | 1093,79 | 735,2 |
Milner/Μικρή Ολλανδέζα | 830,75 | 644,05 |
Πηγή: Media Services SA |
Πίνακας 2: Τυριά – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ) |
||
ΜΜΕ | Ιαν.-Ιουν. 2009 | Ιαν.-Ιουν. 2010 |
Τηλεόραση | 8268,74 | 6266,72 |
Ραδιόφωνο | 2453,33 | 1251,02 |
Περιοδικά | 457,14 | 131,01 |
Εφημερίδες | 397,71 | 234,3 |
Σύνολο κατηγορίας | 11576,92 | 7883,05 |
Πηγή: Media Services SA |
«Η ωρίμαση του τυριού είναι αυτό που χαρίζει τη σταθερή και πλούσια γεύση του και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ποιότητά του», τονίζουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της εταιρείας. «Ο τυροκόμος του «χωριού» το γνωρίζει καλά αυτό. Είναι ο δάσκαλος στη φέτα! Γι’ αυτό και αφήνει τη φέτα «χωριό» να ωριμάσει τουλάχιστον τρεις μήνες πριν την προσφέρει σε όλους εμάς για να την απολαύσουμε. Η νέα καμπάνια της φέτας «χωριό», μας μεταφέρει για ακόμα μία φορά στην Ηπειρώτικη ύπαιθρο. Στον τόπο όπου παράγεται η αυθεντική γεύση. Εκεί όπου και τα μικρά παιδιά ξέρουν από… φέεεεετα!
INFO: Πελάτης: Μινέρβα Ελαιουργικών Επιχειρήσεων ΑΕ, Προϊόν: Φέτα Χωριό, Δημιουργός: TBWA/Athens-Modiano, Μέσα προβολής: TV.