Nutella, Kinder, Ferrero Rocher: Τρεις µάρκες που γεννήθηκαν σε ένα τοπικό ζαχαροπλαστείο στην Alba της Ιταλίας και απέκτησαν φανατικούς φίλους σε κάθε σηµείο του πλανήτη.

Ποιος µεγάλος δεν έχει βουτήξει το δάχτυλό του κλεφτά σε ένα βάζο Nutella, ποιο παιδί δεν έχει ανοίξει µε αγωνία ένα Kinder Έκπληξη και σε ποια «δεξίωση» -ακόµα κι αν δεν είναι του Πρέσβη!- δεν υπάρχει ένα δίσκος µε Ferrero Rocher για τους «κακοµαθηµένους» καλεσµένους; H Ferrero, από το 1946 που ιδρύθηκε ως σήµερα, έχει µπει σε εκατοµµύρια σπίτια προσφέροντας προϊόντα αξεπέραστης ποιότητας και γεύσης.

Το πρώτο προϊόν που εµπνεύστηκε ο ζαχαροπλάστης και ιδρυτής της εταιρείας Pietro Ferrero ήταν η Nutella, η ζήτηση της οποίας µετέτρεψε τη µικρή οικογενειακή επιχείρηση σε σοκολατοβιοµηχανία.

Στη συνέχεια, τη δεκαετία του ’60, µε µότο ότι «τα παιδιά δεν αρκεί απλά να τρέφονται, αλλά πρέπει να τρέφονται σωστά» η εταιρεία λανσάρει τη σειρά Kinder, µε στόχο να καλύψει από τη µια την ανάγκη των µαµάδων να προσφέρουν ένα ασφαλές προϊόν στα παιδιά τους µε υψηλή περιεκτικότητα σε γάλα και λιγότερη σε κακάο, και από την άλλη τη λαχτάρα των παιδιών για σοκολάτα.

Η επιτυχία του brand είναι αδιαµφισβήτητη. Το 1982 τα Ferrero Rocher κάνουν την εµφάνισή τους στην αγορά: είναι µια παγκόσµια επιτυχία, η οποία κάνει το όνοµα της εταιρείας ακόµα πιο γνωστό. Κατά τη δεκαετία του ’90 λανσάρονται τα προϊόντα ψυγείου της Kinder και µαζί µε αυτά η Ferrero κατακτά την πρωτιά στον τοµέα των γλυκισµάτων στην πατρίδα της, την Ιταλία, και µια από τις πρώτες θέσεις στις µεγάλες ευρωπαϊκές αγορές.

Ποιο είναι το µυστικό όλων αυτών των επιτυχιών; Σοκολάτα άριστης ποιότητας µε υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο, φουντούκια επιλεγµένα µε φροντίδα από τις καλύτερες ποικιλίες, γάλα που πληροί αυστηρότατες ποιοτικές προδιαγραφές και µια µυστική συνταγή ανά brand, που δηµιουργεί το γευστικό αποτέλεσµα που όλοι γνωρίζουµε.

Από το σήµερα στο αύριο
Σε µια παγκόσµια αγορά που γίνεται όλο και πιο απαιτητική, χρειάζεται να κοιτάς πάντα µπροστά και να είσαι πάντα ανοιχτός στις προκλήσεις του µέλλοντος, για να συνεχίσεις να είσαι πρωτοπόρος και να προσφέρεις υψηλής ποιότητας προϊόντα. Η Ferrero επενδύει στην έρευνα και µε καινοτόµες ιδέες προχωράει µπροστά, πάντα έχοντας στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της τον άνθρωπο. Για όλες αυτές τις προσπάθειες, τη συνέπεια και την εκτίµηση που δείχνει αφενός στους καταναλωτές που την εµπιστεύονται και αφετέρου στους εργαζόµενους που µε τη δουλειά τους συνεισφέρουν στην τεράστια επιτυχία της, η Ferrero τιµήθηκε το 2009 µε το Reputation Award, το βραβείο της εταιρείας µε την καλύτερη φήµη παγκοσµίως, ανάµεσα σε 600 άλλες κορυφαίες εταιρείες.

Σήµερα ο όµιλος Ferrero είναι ένας από τους µεγαλύτερους στον κόσµο στον τοµέα του. Με 33 εταιρείες, 15 εργοστάσια σε διάφορες χώρες, όπου παράγονται ένα εκατοµµύριο τόνοι προϊόντων ετησίως και 19 χιλιάδες εργαζόµενους, τα σήµατά του έχουν µια διεθνή επιτυχία. Πίσω από την επέκταση αυτής της τεράστιας πολυεθνικής επιχείρησης υπάρχει η ιστορία η παρελθούσα, η παρούσα και η µελλοντική, µιας ιδιοφυούς οικογένειας.

Mε αφορµή τα 400 τεύχη του σελφ σέρβις, κάναµε µια αναδροµή στην ιστορία της Ferrero. Ευχόµαστε στο περιοδικό να συνεχίσει µε επιτυχία, όπως κάνει τόσα χρόνια, να αποτυπώνει τα δρώµενα και τις εξελίξεις του λιανεµπορίου στην Ελλάδα.

Ηµεροµηνίες σταθµός
1981:
Κάνουν την εµφάνισή τους τα προϊόντα Nutella και Tic Tac, µε τη βοήθεια της εταιρίας EΛΓΕΚΑ ΑΕ, που είναι ο αποκλειστικός διανοµέας των προϊόντων της Ferrero µέχρι και σήµερα.
Τέλη δεκαετίας ‘80: Εµφανίζεται στη Ελληνική αγορά η Kinder Σοκολάτα.
1993: Η Ferrero ανοίγει τα πρώτα της γραφεία στην Ελλάδα.
1993-1998: Λανσάρονται στην αγορά τα προϊόντα Kinder Έκπληξη, Kinder Delice, Kinder Μεγάλη Έκπληξη, Kinder Bueno, Kinder Γαλακτοφέτες, Kinder Pingui, Ferrero Rocher.
1998 έως σήµερα: Συµπληρώνει την γκάµα της µε τα Kinder Paradiso, Kinder Maxi King, Kinder Happy Hippo, Kinder Joy και µία σειρά από εποχιακές προτάσεις δώρου από τη σειρά Kinder και από τη σειρά Ferrero.